در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

معاون هماهنگ‌کننده ارتش: برای تامین امنیت منطقه نیازی به حضور کشور‌های فرامنطقه‌ای نیست

امیر دریادار سیاری با تاکید بر اینکه در تامین امنیت منطقه نیازی به حضور کشور‌های فرامنطقه‌ای نیست، گفت: امنیت تنگه هرمز برای خطوط تجاری قطعا توسط ایران اسلامی و کشور‌های منطقه قابل تامین است.
کد خبر: ۶۱۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۶ - 30August 2023

برای تامین امنیت منطقه نیازی به حضور کشور‌های فرامنطقه‌ای نیست/ کشورهای فرامنطقه‌ای موجب ناامنی در منطقه هستندامیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره حضور ناو آمریکایی‌ در منطقه اظهار داشت: امنیت تنگه هرمز برای خطوط تجاری و نفت‌کش قطعا توسط ایران اسلامی و کشور‌های منطقه قابل تامین است.

امیر سیاری با تاکید بر اینکه برای تامین امنیت منطقه نیازی به حضور کشور‌های فرامنطقه‌ای نیست، ادامه داد: تجربه ثابت کرده هر جایی که کشور‌های فرامنطقه‌ای برای برقراری تامین امنیت حضور پیدا کردند، ناامنی بوجود آوردند و نمونه آن را می‌توان در افغانستان، عراق، سوریه و دیگر کشور‌ها مشاهده کرد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پایان خاطرنشان کرد: ما امنیت منطقه را تامین کردیم و آینده هم همینطور خواهد بود؛ حضور کشور‌های فرامنطقه‌ای در منطقه دستاوردی جز ناامنی در پی ندارد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار