در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی؛

سردار احمدی مقدم: صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران یک صنعت بومی و نوآور است

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی گفت:صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران یک صنعت بومی، متکی به خود و نوآور است که موجب ارتقا امنیت ملی و اصلاح لهجه تهدید آمیز دشمنان شده است.
کد خبر: ۶۱۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰ - 27August 2023

صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران یک صنعت بومی و نوآور است/ قدرت دفاعی کشور موجب اصلاح لهجه تهدید آمیز دشمنان شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «اسماعیل احمدی مقدم» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی اظهار داشت: دیدن دستاورد‌های وزارت دفاع و پیشرفت بیش از بیش صنایع دفاعی به انسان احساس غرور، عزت و شادی می‌دهد.

وی با اشاره به انبوه نوآوری‌ها در وزارت دفاع و ارتقاء روز افزون صنعت دفاعی افزود: صنعت دفاعی ستون فقرات قدرت دفاعی کشور است که موجب ارتقا امنیت ملی و اصلاح لهجه تهدید آمیز دشمنان شده است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی تصریح کرد: صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران یک صنعت بومی، متکی به خود و نوآور است که با استفاده از زیر ساخت‌های تشکیل شده در این حوزه به زودی شاهد عبور از آستانه‌های دانش نظامی در جهان عبور خواهیم بود و در این راستا صنعت دفاعی می‌تواند یک الگو برای سایر بخش‌های کشور باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها