امضای تفاهم‌نامه همکاری میان قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و دانشگاه علم و صنعت

قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و دانشگاه علم و صنعت ایران به‌منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های حوزه‌های تحقیقات کاربردی، تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند.
کد خبر: ۶۱۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 26August 2023

امضای تفاهم نامه قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و دانشگاه علم و صنعت ایرانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دانشگاه علم و صنعت ایران به‌منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های حوزه‌های تحقیقات کاربردی با هدف توسعه همکاری‌ها در سطح ملی و فراملی، تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند.

این تفاهم‌نامه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‎العالی) مبتنی بر توسعه ظرفیت‎ها، ایجاد هم‎افزایی و تحقق اهداف اقتصاد دانش‎بنیان و توسعه همکاری‎های مشترک به‎منظور بهره‎مندی از ظرفیت‎های مشترک، با حضور سردار «مصطفی محمدنجار» رئیس قرارگاه اقتصادی ودجا و «منصور انبیاء» رئیس موسسه مطالعات و رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران به امضا طرفین رسید.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه فراهم ساختن بستر همکاری متقابل، به‌منظور هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طرفین، در راستای توسعه و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان کشور، با اولویت توسعه و اکتساب فناوری‌های راهبردی مورد نیاز، حمایت از نوآوری و پژوهش‌های مسأله‌محور است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها