پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد به‌مناسبت آغاز هفته دولت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۲۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ - 25August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود محضر قطب دایرۀ امکان آقا امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف و نائب بر حقّ ایشان حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و نثار صلوات و تحیّات به روح پرفتوح و ملکوتی حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌علیه و ارواح مطهّر همۀ شهدا علی‌الخصوص شهیدان رجائی و باهنر که هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ براثر انفجار بمب در دفتر نخست‌وزیری به دست عامل جنایتکار منافقین کوردل به مقام شامخ شهادت رسیدند.

اینجانب به نوبۀ خود ضمن گرامیداشت هفتۀ دولت، آرزوی توفیق روزافزون برای رئیس‌جمهور مردمی جناب آقای دکتر سیدابراهیم رئیسی و مجموعۀ دولت خدمتگذار در سرتاسر سرزمین پاک و مقدّس جمهوری اسلامی ایران را دارم. امید که با عنایات خداوند متعال تحت لوای حضرت صاحب‌الزمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و زعامت رهبر عالیقدر جهان اسلام حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، در رسیدن به اهداف والای خود که چیزی جز برقراری عدالت، پیشرفت عادلانه، مبارزه با فساد و دمیدن روح ایمان و امید در دل مردم همیشه‌درصحنه و غیور ایران اسلامی نیست، موفق و منصور باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها