استاندار چهار محال و بختیاری:

سه هزار مسکن طرح نهضت ملی در چهارمحال و بختیاری آماده افتتاح است

«حیدری» با بیان اینکه سه هزار مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری است، گفت: ۷۵ درصد از زمین موردنیاز جهت اجرای این طرح در استان تامین شده است.
کد خبر: ۶۱۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸ - 24August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهار محال و بختیاری بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان، اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور و هیات دولت اعتبارات خوبی به این استان اختصاص پیدا کرد و حدود ۷۵ درصد آن محقق شد که همین موضوع موجب شد گام‌های موثری در جهت توسعه و پیشرفت استان در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برداشته شود.

وی با تاکید بر اینکه بین مسئولان و خدمت‌گذاران در چهارمحال و بختیاری وحدت و همدلی بالایی وجود دارد، افزود: این وحدت و همدلی مسئولان با اقدامات جهادی آن‌ها همراه شده و همین موضوع اقدامات مثبت بسیاری در سطح استان به دنبال داشته است.

استاندار چهار محال و بختیاری ادامه داد: این استان دارای طبیعتی بکر و زیبا، ۱۵۰۰ گونه گیاهی، ۴۲۱ گونه جانوری، هفت تالاب و... است که این موضوع درواقع ظرفیتیدر جهت توسعه و پیشرفت به شمار می‌آید بنابراین توسعه گردشگری و بوم‌گردی استان در دستور کار قرار دارد چراکه گردشگری صعنتی بسیار مهم است.

حیدری عنوان کرد: یکی دیگر از موضوعات مهمی که در چهارمحال و بختیاری وجود دارد توجه به دامداری است، درحال حاضر در ۹ شهر استان مجتمع دامداری وجود دارد، اما متاسفانه ۳۴ شهر مجتمع دامداری نداشته و دام‌ها در منازل نگهداری می‌شوند.

وی با بیان اینکه سه هزار مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری آماده بهره‌برداری است، اضافه کرد: ۷۵ درصد از زمین موردنیاز جهت اجرای این طرح در استان تامین شده است.

استاندار چهار محال و بختیاری تصریح کرد: یکی از مسائل بحرانی در استان موضوع آب است به همین جهت نیز طرح تهیه جامع آب مصوب شده و درحال اجرایی شدن است، این موضوع می‌تواند در اشتغالزایی نیز موثر باشد.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری دارای محرومیتی تاریخی است، اما این محرومیت با اقدامات جهادی قطعا جبران خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها