پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته دولت؛

شهادت رجایی و باهنر یادآور حیات صادقانه و فداکارانه برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است

«ذوالفقاری» گفت: شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ این سرزمین، یادآور حیات صادقانه و فداکارانه برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۱۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ - 24August 2023

شهادت شهیدان رجایی و باهنر یادآور حیات صادقانه و فداکارانه برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ منوچهر ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی آغاز هفته دولت را گرامی داشت.

در این پیام آمده است:

هفته دولت به ویژه هشتم شهریورماه هر سال یادآور حادثه‌ای غم انگیز در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران است که طی آن دو تن از چهره‌های ماندگار و نمادین در خدمت به مردم «شهیدان رجایی و باهنر» هدف کینه و جنایت تروریستی استکبار جهانی و جریان نفاق قرار گرفتند و شهادت مظلومانه آنان در تاریخ این سرزمین، یادآور حیات صادقانه و فداکارانه برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی قرار گرفت.

تلاقی هفته دولت با ایام عزای حسینی، یادآور درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم یزید زمان آمریکای جنایتکار و تروریست پرور بوده و دولت و ملت را به مقاومت فعال برابر فتنه‌ها و نقشه‌های نوین شیطانی نظام سلطه و استکبار فرا می‌خواند.

بی شک پادزهر تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی که ملت ایران را هدف قرار داده است، هوشمندی و شجاعت در برابر طرح‌های فریبنده دشمنان و اعتماد و تکیه بر ظرفیت‌های ملی و بومی است که تجربه هم نشان داده است در هر عرصه‌ای به ویژه در حوزه دفاعی و نظامی مورد اعتنا قرار گرفته است، به آوردگاه شکست معاندین و بدخواهان ایران اسلامی تبدیل شده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و خیل شهیدان گرانقدر دولت در عرصه‌های مختلف آغاز هفته دولت را به همه دولتمردان و ملت شریف ایران تبریک گفته و توفیق روزافزون همگان و ادامه راه شهدای والامقام را از درگاه معبود بی همتا مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها