مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

آغاز به کار پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج چهارمحال و بختیاری

«بیاتی» با اعلام خبر آغاز به کار پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری، گفت: این رویداد با حضور ۱۴۰ شرکت‌کننده در غالب ۳۰ تیم در سه بخش بازی، نرم‌افزار تلفن همراه و پونمایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۹ - 23August 2023

آغاز به کار پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج چهارمحال و بختیاریبه گزارش ‌دفاع‌پرس از شهرکرد، «یاسر بیاتی» مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری ‌امروز در مراسم افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اظهار داشت: این رویداد امروز کار خود را آغاز کرد و مقرر است ۱۴۰ شرکت‌کننده در قالب ۳۰ تیم در بخش‌های بازی، نرم‌افزار تلفن همراه و پویانمایی در مدت ۴۸ ساعت با یکدیگر به رقابت بپردازند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان بخش پونمایی باید در حوزه‌های تبیین ضرورت و تقویت مشارکت‌های اجتماعی، واکاوی و تبیین فتنه آمریکایی - صهیونیستی و عفاف و حجاب به تولید محتوا بپردازند.

مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری ادامه داد: قرآن و عترت، سبک زندگی، بازی‌های آموزشی، ورزش و سلامت، خدمات شهری، اقتدار ایران، گردشگری و اقوام ایرانی نیز از جمله حوزه‌هایی است که شرکت‌کنندگان بخش بازی‌های ویژه تلفن همراه در پنجمین دوره از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در آن تولید محتوا خواهند داشت.

بیاتی عنوان کرد: حوزه‌های فعالیت شرکت‌کنندگان بخش نرم‌افزار ویژه تلفن همراه نیز شامل قرآن و عترت، گردشگری، ورزش و سلامت، آموزش و تربیت، اقوام ایرانی، سبک زندگی، خدمات شهری و جهاد خدمت است.

وی گفت: در سال نخست برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در چهارمحال و بختیاری هشت تیم، سال دوم ۱۲ تیم، سال سوم ۱۵ تیم و در سال چهارم ۲۰ تیم شرکت داشتند.

مسئول فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شناسایی استعداد‌های برتر در حوزه تولید محتوا، تولید محتوای غنی و قابل انتشار در فضای مجازی و بهره‌گیری از کار گروهی از جمله اهداف برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها