فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا‌ء (ص) کشور:

کوچکترین تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ آتشین پدافند هوایی مواجه می‌شود

امیر سرتیپ «رحیم‌زاده» گفت: حریم هوایی کشور خط قرمز ما است و کوچکترین تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ کوبنده و آتشین پدافند هوایی مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ - 23August 2023

آسمان ایران اسلامی در سایه اقتدار پدافند هوایی در اوج امنیت قرار داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) کشور، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از این منطقه و سایت‌های تابعه این یگان پدافندی، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد و از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این منطقه قدردانی کرد.

امیر سرتیپ رحیم‌زاده با بیان اینکه مجموعه اقدامات قرارگاه پدافند هوایی برای حفظ امنیت و پاسداری از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: امروز شبکه یکپارچه و بومی قرارگاه پدافند هوایی با اقتدار آسمان کشور را رصد می‌کند و اشراف کاملی بر آسمان کشور دارد و امنیت مناسبی برای پرواز‌های داخلی و عبوری فراهم شده است.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) کشور با اشاره به موقعیت راهبردی جمهوری اسلامی ایران در منطقه تصریح کرد: امنیت روزافزون آسمان جمهوری اسلامی ایران و عبور و مرور روزانه صد‌ها پرواز داخلی و بین‌المللی از آسمان کشورمان حاصل تلاش خستگی‌ناپذیر، بیداری و هوشیاری شبانه‌روزی دلاورمردان پدافند هوایی است.

وی در ادامه افزود: قرارگاه مشترک پدافند هوایی، امروز در خط مقدم برقراری امنیت در کشور است و این مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

امیر رحیم‌زاده با بیان اینکه آسمان ایران اسلامی در سایه اقتدار پدافند هوایی در اوج امنیت قرار دارد، گفت: حریم هوایی کشور خط قرمز ما است و همان‌طور که دشمنان پیش از این نیز تجربه کرده‌اند، کوچکترین تجاوز به حریم هوایی کشور با پاسخ کوبنده و آتشین پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار