صبح امروز؛

اولین اجلاسیه سراسری نماز در سپاه برگزار شد

ا‌ولین اجلاسیه سراسری نماز در سپاه صبح امروز با حضور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۱۵۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 21August 2023

اولین اجلاسیه سراسری نماز در سپاه برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ا‌ولین اجلاسیه سراسری نماز در سپاه صبح امروز (دوشنبه) با حضور حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار و طی آن از چهار اثر اجلاس رونمایی شد.

همچنی در این مراسم ضمن تقدیر از برترین پدیدآورندگان آثار ارسالی به همایش، از تلاش‌های حجت‌الاسلام «محسن قرائتی» رئیس ستاد اقامه نماز در جهت ترویج اقامه نماز با اهدای لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

علاقه‌مندان به موضوعات این همایش در مدت تعیین‌شده، هزار و ۹۹۱ اثر به دبیرخانه همایش ارسال کردند که از این تعداد ۶۳۴ مورد حائز شرایط داوری شدند و از میان آن‌ها ۱۲ اثر مورد تقدیر قرار گرفتند.

در پایان این همایش نیز فرمانده نیروی دریایی سپاه و جانشین فرمانده نیروی زمینی به همراه تعدادی از فرماندهان سپاه‌های استانی و مسئولان دفاتر نمایندگی‌های ولی‌فقیه در سپاه‌های استانی به واسطه تلاش‌های صورت گرفته در جهت تشویق و ترویج اقامه نماز تجلیل شدند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار