در همایش تجلیل از آزادگان ستاد ارتش؛

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش: آزادگان مایه افتخار کشور هستند

حجت‌الاسلام «دهدار» آزادگان را مایه افتخار ایران اسلامی دانست و گفت: دشمن بعثی نهایت خشونت را علیه اسیران ایرانی به کار می‌برد؛ اما توکل آزادگان به خدا بود و تسلیم دشمن نشدند.
کد خبر: ۶۱۰۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ - 19August 2023

حجت‌الاسلام دهداربه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام «احمد دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در سومین همایش تجلیل از آزادگان سرافراز ستاد ارتش که صبح امروز (شنبه) در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، با بیان اینکه ایستادگی ملت ایران موجب شکست دشمن و پیروزی انقلاب اسلامی شده است، اظهار داشت: ملت قهرمان ایران در طول چهار دهه‌ای که از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد، با تمامی وجود، این موضوع را به خوبی نشان داده‌اند.

حجت‌الاسلام دهدار در ادامه با بیان اینکه آزادگان در جنگ تحمیلی تعالیم قرآنی را نصب‌العین خود قرار داده بودند، عنوان کرد: آزادگان عزیزمان ذلیل نبودند و با وجود مظلومیت و تحمل ستم و رنج زیاد، دشمن را اسیر خود کردند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: دشمن در جنگ تحمیلی نهایت سفاکی خود را به کار می‌برد تا از اسیر ایرانی اطلاعات مد نظر خود را کسب کند؛ اما توکل آزادگان به خدا بود و تسلیم دشمن نشدند؛ لذا آزادگان عزیز مایه افتخار ایران اسلامی هستند.

وی افزود: دشمن بعثی نهایت خشونت و بد رفتاری را علیه اسیران ایرانی داشت؛ اما ایران اسلامی بر اساس تعالیم اسلامی و قرآنی، نهایت عطوفت و مهربانی را علیه اسیران عراقی داشت؛ به طوری که بسیاری از اسرای عراقی خواهان بازگشت به کشورشان نبودند.

حجت‌الاسلام دهدار در پایان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا خاطرنشان کرد: امیدوارم که همه ما بتوانیم با معرفت راه شهدا را ادامه دهیم و سنگر آن عزیزان را پُر و به وصیت‌های آن عزیزان عمل کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار