فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

تقویت ایمان و امید، حضور حداکثری مردم را در عرصه‌های مختلف بهمراه دارد

امیر «معصومی» گفت: در راستای تقویت ایمان مردم و امید در جامعه، راهکارهای فرهنگی باید احصا، دسته‌بندی و عملیاتی شود. نتایج اجرای این راهکارهای اثرگذار، باید در حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف و جلوگیری از هرگونه اغتشاش و آشوب احتمالی محسوس باشد.
کد خبر: ۶۱۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ - 18August 2023

تقویت ایمان و امید، حضور حداکثری مردم را در عرصه‌های مختلف بهمراه داردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آیین تجلیل از کارکنان فعال در هیئت‌های مذهبی ماه محرم، با حضور امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام و جمعی از مسئولین در مسجد امام حسن (ع) این منطقه برگزار شد.

امیر معصومی در این مراسم اظهار داشت: باید فعال بود و به دشمن هجوم برد و اگر همچون امیرالمومنین علی علیه‌السلام هزاران زخم برداشتیم اما باز هم در مسیر الهی حرکت کنیم.

وی با قدردانی از اقدامات شایسته عقیدتی سیاسی منطقه در حوزه فرهنگی گفت: تجليل از فعالان ماه محرم و كسانی‌ كه بيرق امام حسين‌ (ع) را در هر نقطه از این شهر و در كوی و برزن به اهتزاز در‌ آورد، مایه شعف و مباهات است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در ادامه با بیان اینکه کسانی که به زائران امام حسین (ع) خدمت کردند نزد خداوند ارزشمند هستند، یادآور شد: خدمت به زائرین اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام سعادت است و این خدمت ارزشمند و دارای ثواب زیادی است؛ بر همین اساس عوامل اجرایی باید نهایت تلاش خود را در خدمت‌رسانی به زائران بکار بگیرند.

معصومی در ادامه سخنان خود ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) ابراز داشت: این اقدام تروریستی، مصداق بارز ناجوانمردی است. دشمن بیش از چهار دهه است که در عرصه‌های مختلف شکست خورده است و در مقابل این شکست‌ها، متوسل به مردم‌کشی و اقدامات تروریستی شده است.

وی تصریح کرد: دست‌های جنایتکار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و مزدوری رژیم غاصب صهیونیستی از آستین جریان تکفیری منحرف داعش بار دیگری بیرون آمد و صحن حرم حضرت شاهچراغ (ع) را کربلایی دیگر کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام بیان داشت: اقدام کور در به رگبار بستن مردم بیگناه در سومین حرم اهل‌بیت نشان‌ از ضعف این جانیان و ناتوانی گروهک ملحد داعش که پرورش‌یافته آمریکا و انگلیس است، دارد.

معصومی در پایان ضمن تأکید بر تقویت ایمان و امید در جامعه، گفت: راهکارهای فرهنگی در راستای تقویت ایمان و امید باید احصا، دسته‌بندی و عملیاتی شود، نتیجه فعالیت‌های فرهنگی اثرگذار، باید در حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف و جلوگیری از هرگونه اغتشاش و آشوب احتمالی محسوس باشد.

در ادامه این مراسم، ضمن مرثیه‌خوانی مداح اهل‌بیت سرگرد «مجید خسروی»، از ۳۲ نفر از افسران و کارکنان فعال فرهنگی در ماه محرم تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها