در مراسم کلنگ‌زنی ۲۷۰۰ واحد مسکونی پایگاه هوانیروز کرمان؛

فرمانده هوانیروز ارتش: در تمامی عملیات‌ها آمادگی اقدام به‌موقع را داریم

امیر سرتیپ خلبان «قربانی» با بیان اینکه ۳۰ استان کشور از اورژانس هوایی که توسط هوانیروز انجام می‌شود، استفاده می‌کنند، گفت: در تمامی عملیات‌ها آمادگی اقدام به‌موقع را داریم.
کد خبر: ۶۱۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵ - 16August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین کلنگ‌زنی ۲۷۰۰ واحد مسکونی پایگاه هوانیروز کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: هوانیروز علاوه بر اقدامات دفاعی و امنیتی در سایر حوزه‌ها نیز گام‌های خوبی برداشته است.

امیر سرتیپ قربانی ادامه داد: پشتیبانی از سایر نیرو‌های مسلح وظیفه هوانیروز است و در تمامی عملیات‌ها آمادگی اقدام به‌موقع را داریم.

وی با بیان اینکه ۳۰ استان کشور از اورژانس هوایی که توسط هوانیروز انجام می‌شود، استفاده می‌کنند، افزود: تاکنون دو هزار نفر از طریق اورژانس هوایی از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به کلنگ‌زنی ساخت مسکن در زمینی به مساحت ۳۸ هکتار، گفت: تأمین مسکن برای کارکنان، یکی دیگر از اقدامات هوانیروز است.

امیر قربانی به استقرار تعاونی مسکن هوانیروز در کرمان اشاره و خاطرنشان کرد: امروز مجتمع مسکونی در زمین ۳۸ هکتاری کلنگ‌زنی شده است و برای حدود دو هزار و ۷۰۰ نفر خانه ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار