فرمانده دژبان ارتش:

کمیسیون نگهداری از اسرای عراقی عملکرد مطلوبی داشت

امیر سرتیپ دوم «حسینی» با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) درباره نحوه رفتار با اسرای عراقی، گفت: مسئولان کمیسیون نگهداری از اسرای عراقی در دوران دفاع مقدس عملکرد بسیار خوبی در مواجهه با اسرا داشتند.
کد خبر: ۶۱۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ - 16August 2023

جهانیان باید از مسئولین کمیسیون نگهداری از اسرای عراقی در دوران دفاع مقدس قدردانی کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم «سید محمدرضا حسینى» فرمانده دژبان ارتش در اولین گردهمایی مسئولان کمیسیون نگهداری از اسرای عراقی در دوران دفاع مقدس با عنوان «میهمانان ناخوانده» که در مجموعه فرهنگی رفاهی مروارید دژبان برگزار شد، اظهار داشت: شما عزیزان حدود ۲۳ سال از میهمانان ناخوانده عراقی به بهترین شکل نگهداری کردید و جهانیان باید از شما عزیزان قدردانی کنند.

امیر حسینی ادامه داد: امامین انقلاب دستور دادند که با اسرای عراقی همچون میهمان برخورد کنید و ما خداوند بزرگ را شاکریم که در ارتشی خدمت می‌کنیم که تحت فرمان امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بوده است.

وی افزود: امام خمینی (ره)‌ در پیامی درخصوص نحوه رفتار با اسرای عراقی فرموده بودند که باید به گونه‌ای با اسیران برخورد شود تا آن‌ها طعم شیرین رحمت و بزرگواری اسلام را بچشند و به گونه‌ای با آن‌ها برخورد کنید تا اسیران احساس آرامش و جبران در حکومت اسلامی کنند و پس از آزادی، در مسلک مبلّغین اسلام درآیند. ملت ایران پیرو چنین امامی بوده است.

فرمانده کل دژبان کل ارتش در پایان خاطرنشان کرد: این گردهمایی برای اولین بار توسط دژبان ارتش برگزار شده و ان‌شاءالله در سال‌های آینده پربارتر برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش، گردهمایی مسئولان کمیسیون نگهداری از اسرای عراقی در دوران دفاع مقدس با هدف بررسی تحلیلی نحوه نگهداری اسرای عراقی در اردوگاه‌های ویژه نگهداری اسرای جنگی در ایران اسلامی، برگزار شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار