مسئول ناحیه بسیج دانشجویی یزد:

کلید تحول در آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان نهفته است

«پورمیرزایی» با اشاره به فرصت گفتمان سازی برای دانشجومعلمان گفت: کلید تحول در آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان نهفته است و اوج تحول خواهی را در دانشگاه فرهنگیان و بر عهده دانشجومعلمان دانست.
کد خبر: ۶۱۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ - 15August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم تودیع و معارفه مسئولین بسیج دانشجویی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان یزد با حضور مسئولین دانشگاه و مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد برگزار شد.
 
«منصور دهقان منشادی» مدیریت امور پردیس‌های استان، ضمن خداقوت به مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه، به تجلیل فعالیت‌های بسیج دانشجویی در سطح دانشگاه اشاره کرد و بر جذب حداکثری دانشجومعلمان و تعامل بسیج دانشجویی با سایر تشکل‌های دانشگاه تاکید کرد.
 
در ادامه حجت الاسلام «جمالی» مسئول نهاد رهبری دانشگاه، با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد بسیج؛ هدف از تشکیل بسیج را خودسازی و جامعه سازی برشمرد و مردمی بودن، روحیه ایثارگری و کار مخلصانه را از مهم‌ترین ویژگی‌های یک بسیجی بیان کرد.
 
«پورمیرزایی» مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان، با اشاره به فرصت گفتمان سازی برای دانشجومعلمان گفت: کلید تحول در آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان نهفته است و اوج تحول خواهی را در دانشگاه فرهنگیان و بر عهده دانشجومعلمان دانست.
 
در پایان، پس از ارائه فعالیت‌های انجام شده و سیاست‌های کلی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان توسط «محمد امین دهقانپور فراشاه» و «ساجده فخرایی» مسئولین سابق، «امیر حسین دشت آبادی» و «زهرا فلاح زاده» به عنوان مسئولین جدید بسیج دانشجویی پردیس‌های استان معرفی شدند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار