انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) و فدارسیون تکواندو کشور

تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران و سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری منعقد شد.
کد خبر: ۶۱۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴ - 15August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به افتخارات مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری و تقدیم بیش از ۲ هزار و ۴۸۲ شهید در عرصه‌های دفاع مقدس، دفاع از حرم اهلبیت، امنیت و سلامت، اظهار داشت: قهرمانان واقعی کشور شهدا هستند، اما قهرمان‌هایی داریم که تداوم راه و مسیر شهیدان انقلاب اسلامی را رفتند، بار‌ها دل مردم را شاد کردند و بار‌ها با حضورشان در صحنه‌های مختلف پرچم مقدس جمهوری اسلامی را برافراشته کردند و چه بسا خانواده شهدا هم برایشان دعا کردند.

وی با اشاره به افتخارات «هادی ساعی» در رقابت‌های ورزشی مختلف داخلی و بین‌المللی و کسب بیش از ۴۰ مدال رنگارنگ، اهمیت به ورزش را از برنامه‌های مجموعه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) دانست.

در ادامه «هادی ساعی» رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهداف انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری از تجهیز ۳ سالن ورزشی و راه‌اندازی خانه‌های تکواندو در شهرستان‌های لردگان، کیار و بروجن در گام اول همکاری با سپاه قمربنی هاشم (ع) خبر داد.

وی افزود: ایجاد فضای مناسب برای رشد و توسعه ورزش درمیان بسیجیان و اقشار مختلف مردم، غنی‌سازی اوقات فراغت قشر جوان و نوجوان به‌ویژه در فصل تابستان، شناسایی و پرورش استعداد‌های ورزشی با اجرای فرآیند‌های استعدادیابی، رشد استعداد‌ها و نخبه‌پروری در رشته‌های مختلف ورزشی، توسعه ورزش همگانی و سلامت محور، ارتقای سطح خدمت‌رسانی به ورزش مناطق کم برخوردار، کمک به افزایش سهم استان در اقتدار ملی، بهره‌مندی از زیرساخت‌ها و فضا‌های ورزشی سپاه استان، ترویج فرهنگ ایرانی_اسلامی و اخلاق، معنویت جوانان و نوجوانان از عناوین محور‌های همکاری براساس این تفاهم‌نامه است.

امروز خانه تکواندو شهرستان لردگان به صورت ارتباط تصویری افتتاح شد و روز چهارشنبه ۲۵ مرداد نیز خانه‌های تکواندو در شهرستان‌های بروجن و کیار با حضور «هادی ساعی» رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار