لبنان:

هدف از حمله تروریستی در شیراز متزلزل کردن ثبات ایران است

وزارت امور خارجه لبنان ضمن محکومیت حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) در شیراز، گفت: هدف از این حمله متزلزل کردن ثبات ایران است.
کد خبر: ۶۱۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴ - 15August 2023

لبنان: هدف از حمله تروریستی در شیراز متزلزل کردن ثبات ایران استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت امور خارجه لبنان، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز را محکوم کرد.

طبق گزارش وبگاه «النشره»، وزارت امور خارجه لبنان از شهادت و جراحت شماری از شهروندان ایرانی در این اقدام تروریستی ابراز تاسف کرد و ضمن تسلیت به مردم ایران و خانواده‌های شهدای ایرانی، برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.

بیروت تاکید کرد: «هدف از این اقدام جنایتکارانه که سازمان داعش مسئولیت آن را برعهده گرفته، بی‌ثبات کردن ایران است».

وزارت امور خارجه لبنان همچنین بر اهمیت و ضرورت همسوسازی تلاش‌های کشور‌های منطقه و جهان برای مبارزه با تروریسم و ریشه‌کنی آن تاکید کرد.

یک تروریست مسلح، عصر روز یکشنبه هفته جاری، با ۸ خشاب مقابل حرم شاهچراغ در شیراز اقدام به تیراندازی کرد که در این حمله، ۲ شهروند ایرانی به شهادت رسیدند و ۷ تن دیگر نیز مجروح شدند.

نیرو‌های امنیتی عامل این حمله تروریستی را بازداشت کردند و مجروحان نیز به بیمارستان‌های شیراز منتقل شدند.

چهارم آبان ماه سال گذشته نیز در حمله تروریستی مشابهی به حرم شاهچراغ در شیراز، ۱۳ نفر شهید و ۲۵ نفر مجروح شدند که عوامل این حمله تروریستی در تیرماه امسال به دار مجازات آویخته شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار