در دوره تربیت و تعالی اعضای هیئت علمی دانشگاه بقیةالله (عج)؛

نماینده ولی فقیه در سپاه: «جهاد تبیین» مبنایی‌ترین جهاد است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه جهاد در راه خدا یک اصل همیشگی، همگانی و تعطیلی‌ناپذیر است، گفت: مبنایی‌ترین جهاد‌ها در فرهنگ دینی، جهاد تبیین و روشنگری است.
کد خبر: ۶۱۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹ - 15August 2023

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین روز از دوره تربیت و تعالی اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله (عج) با بیان اینکه جهاد در زندگی مؤمنان تعطیلی‌ناپذیر است، اظهار داشت: جهاد و مبارزه در راه خدا یک اصل همیشگی، همگانی و تعطیلی‌ناپذیر است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی افزود: مبنایی‌ترین جهاد‌ها در فرهنگ دینی، جهاد تبیین و روشنگری است. جهاد تبیین در عرض سایر جهاد‌ها نیست، بلکه در طول و در مرتبه بالاتر قرار دارد.

وی عنوان کرد: مکتب قرآنی جهاد و مبارزه در راه خدا یک اصل همیشگی، همگانی و تعطیلی‌ناپذیر است. ممکن است عرصه‌های جهاد تغییر کنند و در دوران مختل، جهاد ما با جان، با مال، با زبان، علمی یا خدمت‌رسانی باشد، اما آنچه مهم است این است که سرتاسر زندگی مؤمن جهاد است؛ چراکه استقامت بر صراط حق و حرکت بر صراط مستقیم، همواره با دشمنان و راهزنانی مواجه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این‌که هدف دشمن، از بین بردن پیوند امت با ولایت است، گفت: امروز با دو خطر «ارتجاع» و «ارتداد فکری و اعتقادی» مواجه هستیم که تلاش می‌کنند با القای شبهه در فضای مجازی و ایجاد فتنه و تحریم، نیرو‌های انقلاب را از لحاظ فکری متزلزل کنند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار