فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

لباس سبز سپاه لباس خدمتگزاری است

سردار «حسین زارع کمالی» گفت: لباس سبز سپاه لباس خدمتگزاری است و امیدواریم خدا توفیق دهد در همین لباس خدمتگزاری به شهادت برسیم چرا که سپاه با مردم بودن و در کنار مردم بودن تعریف می‌شود و هر اتفاقی می‌افتد به برکت حضور مردم است.
کد خبر: ۶۰۹۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ - 13August 2023

سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در حاشیه نشست صمیمی که با حضور اصحاب رسانه استان یزد در فرهنگسرای غدیر برگزار شد در گفت‌وگو خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به اقدامات سپاه الغدیر یزد در اربعین اظهار داشت: از جمله کارهایی که سپاه در نظر دارد، اجرای کارهای فرهنگی و کمک به ایاب و ذهاب زائرین اباعبدالله الحسین (ع) و همچنین آماده سازی اردگاه عاصی زاده برای استراحت چند ساعته مسافرین و زائرین در خوزستان است.

وی از آماده سازی و برپایی موکب الغدیر در کربلا خبر داد و گفت: ان‌شاءالله در این موکب روزانه بین 4 تا 6 هزار نفر از زائران اباعبدالله (ع) را می توانیم پذیرایی و اسکان دهیم.

سردار ‌زارع کمالی ‌در این نشست از اصحاب رسانه به عنوان عماران ولایت یاد کرد و گفت: ما درگیر جنگ شناختی و ترکیبی هستیم که دشمن همه تلاش خود را می‌کند تا هر آنچه که در جنگ نظامی به دست نیاورده در جنگ شناختی با تصرف قلب و اذهان مردم دست یابد.

و‌ی با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی از حمله و هجمه به پایه‌های علم و دین و خانواده دریغ نمی‌کند، افزود: دشمن در سال گذشته در صدد بود تا نتیجه برنامه‌ریزی‌های یک دهه خود را برداشت کند که با درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم، در اهداف خود ناکام ماند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: همه ما در این جهاد بزرگ وظایفی بر عهده داریم و با توجه به اتمام حجت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جهاد تبیین باید عرصه را بشناسیم و با شناخت حق و باطل افرادی که اهل حق یا اهل باطل هستند را بشناسیم.

وی ادامه داد: پس از کسب شناخت عرصه و حق و باطل، باید رسانه‌ها عمارگونه به میدان بیایند، مهم‌ترین ویژگی عمار بصیرت‌افزایی، جبهه‌شناسی، دشمن‌شناسی و امام‌شناسی است و این وظیفه‌ای است که عمار‌ها بر عهده دارند.

زارع کمالی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند بسیار اثرگذارتر از هر قشری هستند و می‌توانند در این زمینه قلم بزنند، افزود: جهاد امیدآفرینی وظیفه دیگر ماست و اگر می‌خواهیم جهاد امیدآفرینی اثرگذار باشد باید جهاد خدمتگزاری را به درستی انجام بدهیم.

این مسئول تاکید کرد: لباس سبز سپاه لباس خدمتگزاری است و امیدواریم خدا توفیق دهد در همین لباس خدمتگزاری به شهادت برسیم چرا که سپاه با مردم بودن و در کنار مردم بودن تعریف می‌شود و هر اتفاقی می‌افتد به برکت حضور مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها