استاندار چهارمحال و بختیاری:

خبرنگاران در تشخیص حق و باطل از یکدیگر نقش مهمی دارند

«حیدری» گفت: درحال حاضر بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران با روایت‌گری مغرضانه وارد نبرد جدی با حقیقت انقلاب اسلامی شده‌اند، اما خبرنگاران می‌توانند با ایستادگی و روایت‌گری صحیح تشخیص حق و باطل از یکدیگر را میسر کنند.
کد خبر: ۶۰۸۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴ - 09August 2023

خبرنگاران در تشخیص حق و باطل از یکدیگر نقش مهمی دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت ارج نهادن به زحمات جهادگران عرصه رسانه، اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس و در میان شهدای مدافع حرم نیز شهدایی از قشر خبرنگاران وجود دارند که تمام تلاش خود را برای انتقال صحیح اخبار به جامعه به کار گرفتند و درنهایت در این مسیر به شهادت رسیدند.

وی افزود: خبرنگاران در زمان‌های مختلف مانند دوران دفاع مقدس و زمان حال نقش بسزایی در تعالی، رشد، روشنگری و پیشرفت جامعه دارند بنابراین باید در این مسیر محکم و استوار باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: درحال حاضر بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران با روایت‌گری مغرضانه وارد نبرد جدی با حقیقت انقلاب اسلامی شده‌اند بنابراین خبرنگاران در مقابله با این موضوع نقش بسیار مهمی دارند و می‌توانند با ایستادگی و روایت‌گری صحیح تشخیص حق و باطل از یکدیگر را میسر کنند.

حیدری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر موضوع جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: خبرنگاران یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که پرچمدار جهاد تبیین به شمار می‌آیند همچنین اصحاب رسانه در امیدآفرینی که یکی دیگر از موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است نقش مهمی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار