معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

دستگاه‌های متولی در زمینه جوانی جمعیت اهتمام جدی داشته باشند

«رمضانی» گفت: جمعیت موضوعی مهم، راهبردی و استراتژیک است، بنابراین جلسات مربوط به حوزه جوانی جمعیت باید کاربردی باشد و دستگاه‌های متولی در زمینه جوانی جمعیت اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۶۰۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 09August 2023

دستگاه های متولی در زمینه جوانی جمعیت اهتمام جدی داشته باشندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان کردستان اظهار داشت: جمعیت موضوعی مهم، راهبردی و استراتژیک است، بنابراین جلسات مربوط به حوزه جوانی جمعیت باید کاربردی باشد و مسئولان به مسئولیتی که در این قرارگاه دارند اهمیت داده و مصوبات آن را تا تحقق موضوع پیگیری کنند.

وی افزود: در مجموعه شهرداری سنندج اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده اما کفایت نمی‌کند و مشاهدات نشان می‌دهد به اندازه کافی در زمینه‌ جوانی جمعیت تبلیغ و جملات تاثیر گذار در سطح شهر دیده نمی‌شود، در حالیکه باید حداقل ۳۰ درصد تابلوها و تبلیغات سطح شهر به این موضوع اختصاص پیدا کند.

این مسئول تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف نیز باید در زمینه تولید محتوا به شهرداری کمک کنند، ضمن اینکه شهرداری شهرستان‌ها نیز نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادآور شد: مجموعه ورزش و جوانان نیز ظرفیت بسیار خوبی در زمینه جوانی جمعیت است و در این زمینه می توان از حوزه سمن‌ها و گروههای ورزشی و ظرفیت آنها بهره برد.

وی با بیان اینکه تولید محتواهای کلیشه ای در زمینه افزایش نرخ جمعیت در جامعه جوابگو نیست، گفت: از دستگاه‌های متولی انتظار می رود در این زمینه با جدیت ورود پیدا کرده و با تولید محتواهای بروز نگرش آحاد جامعه را به جمعیت و رشد فرزندآوری تغییر دهند.

رمضانی عنوان کرد: تا زمانی که با دید طنز و شوخی به موضوع فرزندآوری نگاه کنیم به نتیجه نمی رسیم بنابراین اعضای ستاد جوانی جمعیت استان برای این موضوع وقت بگذارند و ایده های خوب در این زمینه ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار