معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

حضور جهادگران در مناطق روستایی مؤثر، با برکت و ارزشمند است

«رمضانی» برگزاری اردوهای جهادی و حضور جهادگران در مناطق روستایی را مؤثر، با برکت و ارزشمند خواند و گفت: اگر چه یکی از اهداف اردوهای جهادی محرومیت‌‎زدایی بوده، اما مسئله مهم‎تر نیز فعالیت در حوزه فرهنگی است.
کد خبر: ۶۰۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ - 02August 2023

حضور جهادگران در مناطق روستایی مؤثر، با برکت و ارزشمند استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در رزمایش جهادگران بسیجی استان کردستان با بیان اینکه امروز در عرصه فرهنگی با چالش مواجه هستیم، اظهار داشت: نیاز است که فعالیت‌های فرهنگی در استان با عمق و جدیت بیشتری انجام شود.

وی برگزاری اردوهای جهادی و حضور جهادگران در مناطق روستایی را مؤثر، با برکت و ارزشمند خواند و افزود: اگر چه یکی از اهداف اردوهای جهادی محرومیت‌‎زدایی بوده، اما مسئله مهم‎تر نیز فعالیت در حوزه فرهنگی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تأکید بر اینکه جهادگران به همنوعان خود کمک کنند، یادآور شد: پیامبر گرامی اسلام(ص) برای هدایت انسان‌ها مورد توهین و ناسزا قرار می‌گرفت، اما مجاهدانه و دلسوزانه قدم برداشت و اکنون 14 قرن بعد از انقلاب رسول اکرم(ص)، یک وجهه دیگری از این اتفاق را در انقلاب اسلامی می‌بینم که ابرقدرت‌ها و استکبارگران را به چالش می‌کشیم.

رمضانی بیان کرد: اتصال به مکتب امام حسین‌ (ع) و گسترش تفکر حسینی میان پیروانش باعث شده که انقلاب اسلامی ایران نسبت به سایر حکومت‌ها پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: مسئولان نیز خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها