در حاشیه مراسم روز خبرنگار؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مرکزی: اصحاب رسانه با جهاد امیدآفرینی در پیشرفت کشور نقش موثری دارند

سرهنگ کریمی گفت: تجلیل و تکریم از اصحاب رسانه، تکریم ترویج کنندگان حوزه ایثار و شهادت است و اصحاب رسانه با جهاد امیدآفرینی در پیشرفت کشور نقش موثری دارند.
کد خبر: ۶۰۸۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲ - 09August 2023
اصحاب رسانه با جهاد امیدآفرینی در پیشرفت کشور نقش موثری دارندبه گزارش ‌دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مرکزی در حاشیه مراسم روز خبرنگار با تقدیر از اصحاب رسانه اظهار داشت: یکی از اقشاری که در طول این چهل سال زحمات زیادی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس به جامعه و نسل جوان را داشته، اصحاب رسانه است که در استان مرکزی خوشبختانه شاهد این هستیم که این افراد دغدغه دفاع مقدس را دارند و این دغدغه را در جریان برگزاری کنگره شهدا در طی این چند سال نشان داده‌اند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مرکزی افزود: تجلیل و تکریم از اصحاب رسانه، تکریم ترویج کنندگان حوزه ایثار و شهادت است و اصحاب رسانه نقش بسیار مؤثری در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دارند.
 
کریمی ادامه داد: با توجه به توطئه‌های دشمنان در جنگ شناختی امروز نیازمند رزمندگانی از جنس دفاع مقدس هستیم و اصحاب رسانه و هنر به عنوان طلایه‌داران عرصه آگاهی‌بخشی و تنویر افکار عمومی نقش مهمی در این راستا دارند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مرکزی بیان داشت: مهم‌ترین انتظار امروز از اصحاب رسانه جهاد تبیین است و این مهم از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی از اقشار مختلف جامعه است که اصحاب رسانه و خبرنگاران نقش ویژه‌ای در این راستا دارند.
 
کریمی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و شهدای عرصه رسانه استان مرکزی و با قدردانی از اهتمام و تلاش‌های اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران و تصویربرداران حوزه ایثار و شهادت و پوشش خبری و انعکاس عملکرد، دستاوردها و توانمندی‌ها در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ نجات بخش ایثار و شهادت گفت: از فعالان حوزه ایثار و شهادت در رسانه‌های شنیداری، دیداری، نوشتاری و مجازی استان انتظار می‌رود با رویکردی واقع‌بینانه به مقوله اطلاع رسانی و الزامات و ملاحظات اجتناب‌ناپذیر این حوزه بیاندیشند و در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های بلندی بردارند.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار