مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در پایگاه هوایی شهید عباس اکبری

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، با حضور رییس دانشگاه علوم و فنوی هوایی شهید ستاری در پایگاه آموزش هوانوردی شهید عباس اکبری قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲ - 08August 2023

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در پایگاه هوایی شهید عباس اکبریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار و نیز روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم در پایگاه آموزش هوانوردی شهید عباس اکبری قم برگزار شد.

در این مراسم، امیر سرتیپ دوم خلبان محمدرضا مروی‌نام رییس دانشگاه علوم و فنوی هوایی شهید ستاری، سرهنگ خلبان ستاد هادی پورحسین فرمانده پایگاه آموزش هوانوردی شهید اکبری و حجت الاسلام مجتبی مهاجرانی رییس عقیدتی سیاسی این پایگاه، در سخنانی با بزرگداشت سالروز شهادت خلبان شهید عباس بابایی و با اشاره به اینکه شهدای والامقام زنده هستند، رسالت خبرنگاران را در انتقال پیام خون شهیدان، رسالتی زینبی و موجب گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بر شمردند.

در مراسم فوق همچنین از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم مهدی علیدوست و سید سجاد روشنایی و شهید ارتش جمشید شکیبایی راد و نیز تعدادی از خبرنگاران فعال استان و فرزندان نخبه کارکنان پایگاه با اهداء هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار