شهید مسلم آذری بنی:

ما تا آخرین قطره خونمان در برابر جنایت‌کاران خواهیم ایستاد

شهید مسلم آذری بن در بخشی از وصیتنامه خود آورده است: اگر شهدا به لقاالله پیوستند سلاح گرمشان بر زمین نخواهد ماند و ما تا آخرین قطره خونمان در برابر جنایت‌کاران خواهیم ایستاد و منافقین بدانند که هر چه شهدای ما بیشتر می‌شوند ما بیشتر به خدا نزدیک می‌شویم.
کد خبر: ۶۰۸۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۶ - 08August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «مسلم آذری بنی» در سال ۱۳۴۸ در شهر بن متولد شد و در دوران نوجوانی و جوانی شایستگی اخلاقش زبانزد همگان بود.

وی به صورت مستمر در جلسات مذهبی و بسیج شرکت داشت و در سال ۱۳۶۰ پنج ماه زودتر دفترچه اعزام به خدمت را دریافت و عازم خدمت سربازی شد و شور و اشتیاق در خط مقدم مقابله با رژیم بعث عراق قرار گرفت؛ این شهید گرانقدر در منطقه زبیدات مفقود شد.

پیکر پاک شهید «آذری» شش سال در خاک عراق برجای ماند و سرانجام در سال ۱۳۷۲ مصادف با عید قربان به خاک میهن اسلامی بازگشت و در گلزار شهدای شهرش آرام گرفت.

این شهید گرانقدر در وصیتنامه خود آورده است...

پس از حمد و سپاس خداوند متعال، خدائی که برمن منت گذاشت و من را به این وادی مقدس، محل عشق و ایثار دعوت کرد؛ و حمد و سپاس خدائی که نظر لطف برما کرد و ما را از وادی غفلت به وادی ایمان آورد.

شکر خدایی که به ما توفیق داد ما هم بتوانیم با اینکه بنده‌ای بسیار گناهکار هستیم در این راه قدم برداریم.‌

ای برادران باید به روی این دنیا خط کشید و فکر آخرت را کرد، ما باید هرچه زودتر خودمان را بسازیم و توشه آخرت را آماده کنیم و راه قاسم و علی‌اکبر‌ها را ادامه دهیم و انتقام خون شهیدان را از ستمگران بگیریم و به ندای حل من ناصر حسینی امام خمینی لبیک بگوییم و به شهیدان بگوییم اگر شما به لقاالله پیوستید سلاح گرمتان را بر زمین نخواهیم گذاشت و تا آخرین قطره خونمان در برابر جنایت‌کاران خواهیم ایستاد و منافقین بدانند که هر چه شهدای ما بیشتر می‌شوند ما بیشتر به خدا نزدیک می‌شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار