معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح:

دشمن با جنگ شناختی سعی در معکوس نشان دادن دستاوردهای انقلاب دارد

سردار «شکارچی» گفت: دشمن با به راه‌انداختن جنگ شناختی سعی در معکوس نشان دادن دستاوردهای انقلاب و کم‌رنگ کردن توفیقات دارد.
کد خبر: ۶۰۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ - 05August 2023

دشمن با جنگ شناختی سعی در معکوس نشان دادن دستاوردهای انقلاب داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در شرایط حساسی به سر می‌بریم، اظهار داشت: امروز جهان در شرایط پیچیده و حساسی قرار دارد و جهان در حال تحول و دگرگونی است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه قدرت‌ها در جهان در حال دگرگونی است، اضافه کرد: نظام تک قطبی در حال فروپاشی بودن و نظم جهانی جدیدی در حال ایجاد شدن است.

وی با بیان اینکه قدرت‌های سلطه‌گر در راس آنها آمریکا در حال دست و پا زدن برای حفظ سلطه خود و جلوگیری از قدرت گرفتن ایران است، عنوان کرد: این در حالی است که هرچه بیشتر دست و پا می‌زند بیشتر در باتلاق فرو می‌رود.

سردار شکارچی گفت: در جنگ شناختی و روانی تلاش دشمن این است که دستاوردها به صورت معکوس نشان داده شود؛ این جنگ به ویژه برای جوانان و نوجوانانی که هشت سال دفاع مقدس را مشاهده نکرده‌اند، پیش‌بینی شده است.  

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه یکی از اقدامات دشمن علیه ایران تحمیل هشت سال جنگ بود، اضافه کرد: این دوره، جنگ ایران و عراق نبود بلکه عراق خط مقدم استکبار جهانی و از تجهیزات پیشرفت‌ها، اطلاعات و ... در این جنگ در اختیار دشمن قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مشکلات ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و وابستگی ایران به سایر کشورها حتی در تامین سیم خاردار بیان کرد: امروز ایران خودکفا شده و پیشرفت‌های روی داده در کشور همگان را شگفت زده کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار