در یازدهمین آیین الحاق سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی به ندسا؛

فرمانده ندسا: تجهیز نیروی دریایی سپاه به موشک‌های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی/ برد آشکارسازی سامانه‌های جنگال افزایش یافت

سردار تنگسیری در آیین الحاق سامانه‌ها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی سپاه، استقرار موشک‌های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی و افزایش برد آشکارسازی سامانه‌های جنگ الکترونیک را از شگفتی‌ساز‌های برنامه الحاق جدید این نیرو دانست.
کد خبر: ۶۰۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹ - 05August 2023

استقرار موشک‌های برخوردار از فناوری هوش مصنوعی / افزایش برد آشکارسازی سامانه‌های جنگ الکترونیکبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه یازدهمین آئین الحاق سامانه‌ها وتجهیزات تخصصی و دفاعی راهبردی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: با الحاق این تجهیزات تخصصی و دفاعی، نیروی دریایی سپاه با هدایت فرمانده ولایی، رشید، بصیر و شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» و تلاش دانشمندان و مهندسان جوان و متعهد انقلابی توانسته است گام مهم و مؤثری در ارتقای سطح توان رزم دریایی را رقم زند.

دریادار تنگسیری افزود: در این مرحله، الحاق تجهیزات، تخصصی و دفاعی موشکی، پهپادی و جنگالی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه انجام شده است.

وی در بیان ویژگی‌ها و مزیت‌های سامانه‌ها و تجهیزات الحاق‌شده خاطرنشان کرد: از ویژگی موشک‌های جدید کروز و بالستیک افزایش برد، کاهش زمان آماده‌سازی، شلیک چرخشی و از پشت موانع، مقابله با جنگ الکترونیک دشمن، تغییر هدف پس از شلیک و بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: در سامانه‌های پهپادی نیز می‌توان به افزایش زمان پرواز، بزرگ و سنگین‌تر شدن سر جنگی، مقابله با جنگ الکترونیک دشمن، شلیک به اهداف متحرک، و شناسایی دقیق اهداف دریایی اشاره کرد.

سردار تنگسیری افزایش برد آشکارسازی، مقابله هدفمند با سامانه‌های دشمن و قابلیت انجام امور و فرایند شناسایی در همه باند‌ها را از دیگر قابلیت‌های جدید سامانه‌های افزوده شده جنگ الکترونیک به توان و سازمان دفاعی نیروی دریایی سپاه برشمرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار