صبح امروز؛

اعضای کاروان قرآنی، اساتید و قاریان قرآن نیروی هوایی ارتش تجلیل شدند

آئین تجلیل از اعضای کاروان قرآنی، اساتید و قاریان قرآن نهاجا با حضور رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور، رئیس اداره عقیدتی سیاسی و معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ - 01August 2023

اعضای کاروان قرآنی، اساتید و قاریان قرآن نیروی هوایی ارتش تجلیل شدندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آئین تجلیل از اعضای کاروان قرآنی، اساتید و قاریان قرآن نیروی هوایی ارتش با حضور حجت‌الاسلام والمسلیمن «علی تقی‌زاده» رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نهاجا، سرهنگ «مهدی میدانی» رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش و جمعی از مسئولان در سالن همایش‌های مسجدالنبی (ص) ستاد نهاجا و به صورت دورسخنی در سایر یگان‌های این نیرو برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام تقی‌زاده رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور با تأکید بر اینکه تنها قومی که انقلاب خود را پیروز کرد «بنی‌اسرائیل» بود، اظهار داشت: این قوم برای به نتیجه رساندن انقلاب خود باید گام دومی را برمی‌داشت و با نبی زمان خود همراهی می‌کرد که در انجام آن کوتاهی کرد و به عبارتی دیگر خیانت کردند و مشمول عذاب الهی شدند.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور اضافه کرد: با تأکید بر اینکه خیانت بنی اسرائیل برای تمام مؤمنان الگو شد که اگر گام‌های الهی را برندارید، مُهر فسق و عدم همراهی با سنت‌های الهی بر آن‌ها می‌خورد، افزود: این شد که بنی اسرائیل «یَتِیهُونَ فِی الْأَرْضِ» ۴۰ سال دچار عذاب سرگردانی شدند؛ پس باید در لحظه همراهی با ولی زمان برای رسیدن به نتیجه مثمر ثمر، با ایمان و اعتقاد به غیب پای کار باشیم تا نصرت الهی شامل حال ما شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده با اشاره به تأکید مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بزرگترین جهاد امروز، جهاد امید است، افزود: گام آخر و پایانی، حفظ امید برای رسیدن به فتح و پیروزی است. مقام معظم رهبری نیز بالغ بر ۱۵۰ بار به انحاء گوناگون و کلیدواژه‌های مختلف در فرمایشات متعدد به جهاد تبیین اشاره کردند. این موضوع، اهمیت توجه به جنگ شناختی دشمن و حفظ جوانان برای مقابله با این هجمه‌ها را نشان می‌دهد.

در ادامه این مراسم، سرگرد سید محسن مصطفوی رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نهاجا نیز با اشاره به اینکه فعالیت قرآنی نهاجا در زمینه آموزشی، پژوهشی و ترویجی خلاصه می‌شود، افزود: از جمله این طرح‌ها تربیت حافظان قرآن در قالب «طرح رهپویان» است که طی آن بیش از شش هزار و ۸۰۰ حافظ از یک جزء تا کل، تربیت شده است.

 رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز نهاجا با اشاره به اینکه بیش از دو هزار نفر در مرحله مقدماتی مسابقات حضور داشتند، افزود: از این تعداد ۳۰۰ نفر به مرحله سراسری این مسابقات که در مازندران برگزار خواهد شد، راه یافتند.

در پایان از اعضای کاروان قرآنی، اساتید و قاریان نیروی هوایی ارتش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار