در مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: مردم در عهد خود با امامین انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و برپایی نظام مقدس اسلامی می‌گذرد و در میانه همه مشکلات، نارسایی‌ها، تهدیدها و تهاجم‌ها حسین زمان تنها نماند چراکه مردم بر عهدی که با امامین انقلاب اسلامی بسته‌اند ثابت قدم مانده‌اند و شهدای والامقام دفاع از حرم، حریم، امنیت و ناموس شاهد گویای این حقیقت هستند.
کد خبر: ۶۰۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ - 29July 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خرسان رضوی: مردم در عهدشان با امامین انقلاب اسلامی ثابت قدم هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در مراسم سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام که با حضور کارکنان قرارگاه اجتماعی، امنیتی شهید برونسی در حسینیه ثارالله برگزار شد، با بیان اینکه خط نورانی عاشورا تا قیامت تداوم دارد، اظهار داشت: خون حسین علیه‌السلام در رگ بشریت می‌جوشد. این روزها نه تنها شیعیان و مسلمانان، بلکه پیروان سایر مذاهب در بسیاری از کشورهای دنیا نیز در رثای سید و سالار شهیدان در سوز‌و‌گذار هستند.

وی افزود: امام حسین علیه‌السلام معلم بشریت است و به ما چگونه زیستن را می‌آموزد تا زیر بار ننگ و ذلت نرویم.

این مسئول با بیان اینکه شعار «هیهات من الذله» بر بام جهان طنین‌انداز شده، ادامه داد: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و برپایی نظام مقدس اسلامی می‌گذرد و در میانه همه مشکلات، نارسایی‌ها، تهدیدها و تهاجم‌ها حسین زمان تنها نماند چراکه مردم بر عهدی که با امامین انقلاب اسلامی بسته‌اند ثابت قدم مانده‌اند و شهدای والامقام دفاع از حرم، حریم، امنیت و ناموس شاهد گویای این حقیقت هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: یزیدیان زمان نه تنها از یزیدیان سال ۶۱ هجری چیزی کم ندارند بلکه خباثت‌ها و جنایت‌هایشان به مراتب بیشتر شده و در مقابل، حسینیان پای عهدی که بستند ماندند. نسل‌شان تکثیر شد و حضورشان در جغرافیای عالم گسترش پیدا کرد. شاهد این وفاداری ۲۲۰ هزار شهید و جامعه گسترده پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و ایثارگران هستند.  

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: باید در مسیر تداوم حرکت توفند انقلاب اسلامی ثبات قدم داشت و به آینده روشن نظام مقدس اسلامی امیدوار بود.

وی بیان داشت: در جنگ احزابی که نظام سلطه در پاییز سال گذشته در قالب اغتشاشات به راه انداخت تجزیه ایران و برخورد با فرزندان معنوی امامین انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گرفته بود تا حادثه عاشورا دوباره تکرار شود اما حضور سربازان ولایت در وسط میدان دشمن را در دستیابی به اهداف خصمانه‌ای که داشتند ناکام گذاشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: خط مقاومت و شهادت پیش روی ماست باید این مسیر را با قدرت و قوت ادامه بدهیم و در هنگامه نیاز پیشرو و در تمام مراحل ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار