در رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت؛

واکنش فرمانده کل ارتش به احتمال افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه/ رزمایش نهاجا پیام‌آور آتش خشم برای دشمنان است

سرلشکر «موسوی» حضور نیرو‌های فرامنطقه‌ای را موجب ایجاد ناامنی دانست و گفت: پیام رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش، صیانت از منافع ملت بزرگ ایران، تقویت همکاری‌های منطقه‌ای و آتش خشم برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۰۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲ - 24July 2023

سرلشکر موسویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش با تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکریم که تمام برنامه‌های روزانه و شبانه رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت در حوزه‌های مختلف با دقت و با سرعت عمل خلبانان تیزپرواز و کارکنان فنی متعهد و متخصص نیروی هوایی ارتش با هواپیما‌های باسرنشین و پهپاد‌ها انجام شد.

امیر موسوی افزود: پیام این رزمایش، پیام آمادگی و اقتدار برای پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و صیانت قاطع از منافع ملت بزرگ ایران، تقویت و ارتقای همکاری‌های منطقه‌ای و آتش خشم برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده کل ارتش گفت: به لطف خداوند و همت فرمانده و خلبانان جوان و متبهر نیروی هوایی، مراحل مختلف این رزمایشِ دوره‌ای و سالیانه منطبق با برنامه‌های آموزشی و عملیاتی در حضور داوران و ارزیابان ستاد کل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) انجام شد.

وی عنوان کرد: از مهم‌ترین نتایج رزمایش‌های نیرو‌های مسلح، ارتقای آمادگی روحی و رزمی، بازداشتن دشمنان از هرگونه تعدی به تمامیت ارضی، منافع ایران و مردم عزیز است.

سرلشکر موسوی در پاسخ به سوالی مبنی بر قصد آمریکا برای اعزام تعدادی جنگنده و یک ناو جنگی به منطقه گفت: آمریکایی‌ها سالیان سال با خیالات واهی در منطقه حضور پیدا کرده و رفته‌اند، اما سرانجامِ این منطقه برای کشور‌های منطقه و امنیت منطقه نیز فقط با مشارکت کشور‌های منطقه پایدار خواهد شد.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: حضور نیرو‌های فرامنطقه‌ای به جز ایجاد ناامنی و خسارت برای مردم و کشور‌های منطقه نتیجه‌ای نخواهد داشت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار