مدیرکل امور مبلغین و دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی:

قبضه افکار عمومی اصلی‌ترین نقطه تهاجم دشمنان علیه ایران است

حجت‌الاسلامی «جنتی» قبضه افکار عمومی را اصلی‌ترین نقطه تهاجم دشمنان علیه ایران خواند و گفت: دشمن برای رسیدن به هدف خود هزینه‌های هنگفتی کرده و از روش‌های مختلف و با فضاسازی‌های رسانه‌‌ای و تبلیغات دروغین دنبال انحراف افکار جوانان و تحریف واقعیت‌‌ها است.
کد خبر: ۶۰۴۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ - 19July 2023

قبضه افکار عمومی اصلی‌ترین نقطه تهاجم دشمنان علیه ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام محمد جنتی مدیرکل امور مبلغین و دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم بزرگ طلایه‌داران تبلیغ ویژه مبلغان کردستان که در سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ما وسط یک جنگ هستیم این مسئله مهم است. طلبه‌ها، بسیجی‌ها و هیئتی‌ها تمام قد در صحنه ایستاده‌اند و تمام حیثیت‌شان را در پای دین و انقلاب خرج می‌کنند و هزینه می‌دهیم اما دعوا بر سر تعیین اولویت‌هاست،هر وقت اولویت فعالان فرهنگی، جهادی، تبلیغی، بسیجی و مذهبی با آن نقطه‌ایی که دیده‌بان انقلاب تعیین می‌کند هم افق و تطبیق پیدا کرد، پیروز شده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در دهه 60 جنگ نظامی بود، دهه 70 تهاجم فرهنگی و شبیه خون فرهنگی، دهه 80 نفوذ و مسائل امنیتی و دهه 90 اقتصادی شد، گفت: 12 سال است که رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئله اقتصاد را بیان می‌کنند، اما از 12 مرداد 1400 امام خامنه‌ای از یک تهاجم جدید آن هم تهاجم تبلیغاتی برای انحراف افکار عمومی رونمایی کردند.

مدیرکل امور مبلغین و دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه باید در راستای تحقق فرامین رهبری، شیوه انجام فعالیت‌های تبلیغی تغییر کند، تصریح کرد: امروز بیشترین تحرک دشمنان بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی؛ تحرکات تبلیغاتی؛ جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای علیه ما است. وقتی افکار عمومی یک ملت در اختیار بیگانه قرار گرفت قطعاً حرکت آن ملت هم طبق خواسته بیگانه پیش خواهد رفت، بنابراین باید مراقب باشیم.

وی قبضه افکار عمومی را اصلی‌ترین نقطه تهاجم دشمنان علیه ایران خواند و افزود: دشمن برای رسیدن به هدف خود هزینه‌های هنگفتی کرده و از روش‌های مختلف و با فضاسازی‌های رسانه‌‌ای و تبلیغات دروغین دنبال انحراف افکار جوانان و تحریف واقعیت‌‌ها است.

جنتی با ذکر اینکه دشمن می‌خواهد فکر عموم جامعه را تسخیر کند، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده برای شکستن این محاصره تبلیغاتی، اصلی‌ترین وظیفه، «جهاد تبیین» است.

این مسئول با تأکید بر اینکه امروز ایران قدرتمندترین کشور منطقه است، عنوان کرد: باید نقش‌آفرینی ایران در سوریه و عراق روایتگری شود.

دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه روش تربیتی باید تغییر و در قالب جهاد تبیین طلبه تربیت کنیم، گفت: اگر امروز به فرمان دیده بان انقلاب توجه نکنیم که میفرماید: مهم‌ترین و مؤثرترین چیز در جهاد تبیین «روایتگری» است نمی‌توانیم به نتیجه‌ای که باید دست پیدا کنیم، برسیم.

جنتی یادآور شد: در برابر هجمه‌های دشمنان، نیازمند کار رسانه‌ای و تبلیغی هستیم و نباید از این مهم غافل شویم.

به گفته وی، جهاد تبیین یعنی در وسط ناامیدی، امید بخشی. ما در وسط محاصره تبلیغاتی باید نقش‌مان را درست ایفا کنیم. به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهاد تبیین مسئولیت اول با رسانه‌هاست که باید مردم را همراه کنند.

مدیرکل امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی فرمودند «کاری کنید که تبلیغ مردمی شود»، در گذشته معلم، مغازه‌دار و کارمند کار تبلیغی می‌کردند اما الان به صورتی شده که می‌گویند فقط طلبه باید کار تبلیغی انجام بدهد در حالی‌که این غلط است.

جنتی با هشدر اینکه هدف اصلی دشمن متزلزل کردن مردم که عامل اصلی در حفظ جمهوری اسلامی هستند، است و برای تحقق این هدف «فشار اقتصادی و لجن‌پراکنی» را دنبال می‌کند، افزود: باید همواره از نظام و دفاع رهبری کنیم تا بدخواهان به اهداف پلید خود نرسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار