مسئول ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد خبر داد؛

اعلام فراخوان برگزاری بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس در یزد

«حجت» از برگزاری بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این جشنواره به صورت استانی نیز در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶ - 15July 2023

اعلام فراخوان برگزاری بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس در یزد«اعظم حجت» مسئول ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از برگزاری بیست و پنجمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره بصورت استانی نیز در یزد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به بخش‌های عمومی جشنواره عنوان کرد: دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین و جنگ نرم مشتمل بر مصادیق پرچم، ایمان و امید، ایران قوی، هویت ملی، محرومیت‌زدایی، حرکت‌های جهادی و...، شعر دفاع مقدس و شهدای روحانی، دانش آموز و دانشجو، کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و سرود و ترانه و طنز و نقش زنان در دفاع مقدس، بخش‌های عمومی جشنواره بیست و پنجم را تشکیل می‌دهد.

معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد با بیان اینکه شعر و ترانه با موضوع شهدای استان عنوان بخش ویژه جشنواره است، تصریح کرد: پایان شهریور ۱۴۰۲ آخرین مهلت ارسال آثار اعلام شده و علاقمندان می‌توانند اشعار خود را به صورت ارسال فایل word از طریق پیام رسان ایتا به شماره  09054572593 ارسال کنند.

حجت تصریح کرد: همچنین شماره 03538273991 الی 3، دبیرخانه استانی واقع در خیابان تیمسار فلاحی، جنب پارک آزادگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد جهت کسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

معاون ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد یادآور شد: جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان یزد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، اداره کل کتابخانه‌های عمومی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و صداوسیمای مرکز یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها