معاون هنری و امور سینمایی دفاع مقدس استان یزد خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «ترنم حماسه»+ پوستر

دهقانپور از تمدید مهلت ارسالی به جشنواره «ترنم حماسه» خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ترنم حماسه تا 25 مرداد اعلام شده و این جشنواره بین تمام گروه‌های سرود استان به صورت زنده خوانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ - 15July 2023

سرهنگ «محمد‌علی دهقانپور» معاون هنری و امور سینمایی دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، از برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره ملی گروه‌های سرود مردمی و دانش‌آموزی با عنوان «ترنّم حماسه» در استان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با محوریت معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و همکاری سایر دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان جهت شرکت در مرحله استانی این جشنواره فیلم سرود را به دبیرخانه جشنواره در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد واقع در بلوار شهید تیمسار فلاحی ارسال کنند یا با شماره 09132736930 جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

دهقانپور همچنین از تمدید مهلت ارسالی به این جشنواره خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ترنم حماسه تا 25 مرداد سال جاری اعلام شده است و این جشنواره بین تمام گروه‌های سرود استان به صورت زنده خوانی برگزار می شود.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «ترنم حماسه» + پوستر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها