با حضور سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد»؛

موزه پلیس در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد افتتاح شد

موزه پلیس در محل گالری شماره ۳ موزه دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با حضور سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» فرمانده انتظامی استان افتتاح شد.
کد خبر: ۶۰۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ - 15July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، موزه پلیس در محل گالری شماره ۳ موزه دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با حضور سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» فرمانده انتظامی استان افتتاح شد.

در این موزه که به همت مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان یزد در گالری شماره ۳ موزه دفاع مقدس استان آغاز بکار کرد، اسناد، تصاویر و تجهیزات مرتبط با برقراری نظم و امنیت بر اساس مستندات موجود برای بازدید کنندگان ارائه شده است.

براساس این گزارش، موارد نمایش داده شده در این موزه امکان بهره برداری در رابطه با تحقیقات و پژوهش‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی را برای جامعه نویسندگان، دانشگاهی، محقق و پژوهشگر ایجاد کرده است و تمامی اقشار، دستگاهها، دانشگاهها، مدارس و ... امکان بهره کندی رایگان از موزه پلیس را خواهند داشت.

همچنین در راستای تعامل و همکاری فی مابین فرماندهی انتظامی استان یزد و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در حوزه‌های مطالعاتی، پژوهشی، تحقیقاتی، تولید محتوا‌های ارزشی در حوزه شهدا، فعالسازی موزه پلیس و ... تفاهم نامه همکاری فی مابین پلیس یزد به نمایندگی مرکز تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان یزد و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با حضور سردار بهدانی فرد در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد به امضا رسید.

این تفاهم نامه در ۶ ماده و جمعا ۴۵ بند تنظیم و مورد تایید دو مجموعه قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها