استاندار چهارمحال و بختیاری:

رسانه‌ها نقش مهمی در مقابله با هجمه‌های دشمنان دارند

«حیدری» با اشاره به نقش و جایگاه مهم رسانه صداوسیما در مقابله با هجمه‌های سنگین دشمنان، گفت: یکی از رسالت‌های رسانه ملی و اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی به هنگام است تاکنون نیز صداوسیما و اصحاب رسانه با تولیدات فاخر خود به خوبی در مقابل هجمه دشمن ایستادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۶۰۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵ - 09July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری ‌امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیما استان ضمن اشاره به اهمیت شناخت اهداف دشمنان، اظهار داشت: یکی از اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه کشور است.

وی افزود: ترویج فرهنگ به بن‌بست رسیده غرب در جمهوری اسلامی ایران، هدف قرار دادن معنویت، از بین بردن نشاط اجتماعی، وحدت و همدلی مردم کشور، ایجاد تفرقه، ناتوان نشان دادن کشور، کوچک شمردن کار‌های بزرگی که درحال انجام است و... نیز از دیگر اهداف دشمنان است که لازم است به خوبی شناسایی و درک شوند تا فرصت مقابله با آن‌ها فراهم شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: درمقابل راهبرد دشمن و حرکت تهاجمی دشمن نقش اصحاب رسانه برجسته‌تر است درواقع می‌توان گفت اصحاب رسانه و صداوسیما درحوزه جریان‌سازی، امیدآفرینی و جهادتبیین دارای نقش پیشران هستند.

حیدری با اشاره به نقش و جایگاه مهم رسانه صداوسیما در مقابله با هجمه‌های سنگین دشمنان، عنوان کرد: یکی از رسالت‌های رسانه ملی و اصحاب رسانه اطلاع‌رسانی به هنگام است تاکنون نیز صداوسیما و اصحاب رسانه با تولیدات فاخر خود به خوبی در مقابل هجمه دشمن ایستادگی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: کشور ایران رنگین کمانی از قومیت‌ها است که صمیمانه در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و این موضوع یکی از نقاط قوت کشور به شمار می‌آید به همین علت دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا این اتحاد و همبستگی را خدشه‌دار کنند البته مردم هوشیار ایران اجازه این کار را به دشمن نداده و نمی‌دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امنیت یکی دیگر از نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران است تصریح کرد: حماسه حضور مردم در جشن عیدغدیر پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان بود.

حیدری خاطرنشان کرد: معنویات موجود در جامعه ایران اسلامی یکی دیگر از موضوعاتی است که دشمنان از آن هراس دارند و به همین جهت تلاش خود را برای ضعیف یا از بین بردن آن به کار گرفته‌اند بنابراین تقویت معنویت یکی دیگر از رسالت‌های رسانه‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار