استاندار چهارمحال و بختیاری:

تبیین فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند کار فرهنگی اقناعی است

«حیدری» گفت: روسای دانشگاه‌ها و تمامی دستگاه‌های فرهنگی باید در زمینه عفاف و حجاب برنامه ارائه دهند چرا که بسیاری از بدحجابی‌های شکل گرفته در سطح جامعه با کار فرهنگی قابل رفع و پیشگیری است.
کد خبر: ۶۰۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱ - 08July 2023

تبیین فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند کار فرهنگی اقناعی استبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در ستاد عفاف و حجاب استان اظهار داشت: دشمن به شدت درصدد است تا با تبلیغات سوء و به ویژه جنگ رسانه‌ای ارزش‌های کشور را تغییر دهد، اما در مقابل ما با برنامه ریزی و اقدامات موثر می‌توانیم نقشه شوم دشمن را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: روسای دانشگاه‌ها و تمامی دستگاه‌های فرهنگی باید در زمینه عفاف و حجاب برنامه ارائه دهند چرا که بسیاری از بدحجابی‌های شکل گرفته در سطح جامعه با کار فرهنگی قابل رفع و پیشگیری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: نیروی انسانی جهادی و انقلابی مهم‌ترین ابزار و سلاح در برابر جنگ نرم دشمن است.

حیدری با تاکید بر لزوم برگزاری مستمر جلسات ستاد عفاف و حجاب در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری، افزود: باید تمامی اقدامات این حوزه براساس برنامه‌ریزی دقیق صورت بگیرد چراکه کار‌های بی قاعده و بی برنامه جواب نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه معضل بدحجابی در چهارمحال و بختیاری کمتر از سایر نقاط کشور است، اظهار کرد: نباید به این وضعیت قانع باشیم و لازم است همین تعداد محدود ناهنجاری هم رفع شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری برخی هنجار شکنی‌ها در این حوزه را طراحی هدفمند و هوشمندانه دشمن دانست و گفت: اقناع، بصیرت افزایی و هوشیاری مهم‌ترین وظیفه دستگاه‌های متولی فرهنگی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار