پیام «جوکار» به مناسبت سالروز شهادت سومین شهید محراب

«محمد صالح جوکار» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی سالروز شهادت سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) را گرامی داشت.
کد خبر: ۶۰۰۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷ - 02July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمد صالح جوکار» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی سالروز شهادت سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) را گرامی داشت.
 
متن کامل پیام به شرح زیر است:
 
بار دیگر یازدهم تیرماه یادآور سالروز شهادت مجاهد نستوه و فقیه فرزانه شهید آیت الله صدوقی (ره) فرا می‌رسد و یاد و خاطره خدمات عظیم و مجاهدت‌های فداکارانه آن عالم ربانی را در اذهان مردم قدرشناس استان دارالعباده یزد زنده می‌کند.
 
حضرت آیت الله شهید صدوقی (ره) عالمی ولایی، وارسته و انسانی به خدا پیوسته بود که دمی از هدایت مردم این سامان نمی‌آسود، در مبارزات علیه رژیم ستم شاهی تا پیروزی انقلاب اسلامی و سپس با حضور در عرصه جهاد و شهادت جنوب و غرب کشور، روح امید و نصرت و پیروزی را در جبهه‌های نبرد می‌گستراند و پشتوانه محکمی برای رزمندگان اسلام و مجاهدان راه خدا و حامی دردمندان بود که هرگز از خدمت به خلق خدا، خسته نمی‌شد و همواره ذکر حق بر لب داشت. 
 
شهادت آرزوی دیرینه ایشان بود و چه زیبا و عاشقانه با دهان روزه به آرزوی دیرینه خویش رسید و جان پاک و عزیز خود را تقدیم جانان کرد. 
 
در تبیین جایگاه والای شهید آیت الله صدوقی همین بس که حضرت امام خمینی (قدس سره) فرمودند: «اینجانب دوستی عزیز که بیش از ۳۰ سال با او آشنا و روحیات عظیمش را از نزدیک درک کردم از دست دادم و اسلام، خدمتگزاری متعهد و ایران، فقیهی فداکار و استان یزد، سرپرستی دانشمند را از دست داد».
 
اینجانب یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) را گرامی داشته و به روان مطهر آن والامقامان درود و سلام می‌فرستم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار