واکنش حماس و جهاد اسلامی به عملیات ضدصهیونیستی در «عیلی»

حماس و جهاد اسلامی نسبت به اجرای عملیات جهادی در شهرک صهیونیستی عیلی، واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۵۹۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ - 20June 2023

واکنش حماس و جهاد اسلامی به عملیات ضدصهیونیستی در «عیلی»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، نسبت به اجرای عملیات مقاومتی در شهرک صهیونیستی عیلی، واکنش نشان داد.

قاسم در بیانیه‌ای اعلام کرد: پاسخ به جنایات دیروز اشغالگران صهیونیست در جنین و تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی به تأخیر نیافتاد. اجرای عملیات در شهرک صهیونیستی عیلی در پاسخ به این جنایات صهیونیست‌ها صورت گرفت.

قاسم با اشاره به تداوم مقاومت فلسطینیان افزود: این انقلاب و انتفاضه بزرگ، متوقف نخواهد شد و تا تحقق اهداف ملت ما در خصوص استقلال و آزادی فلسطین ادامه خواهد یافت. انقلابیون کرانه باختری، در هرمکانی که اشغالگران صهیونیست، پیش‌بینی نمی‌کنند، حضور می‌یابند و آن مکان را مورد هدف قرار می‌دهند.

همچنین عبداللطیف القانوع، سخنگوی دیگر حماس، اعلام کرد: مقاومت فلسطین در رویارویی با دشمن صهیونیستی که هیچ امنیتی در سرزمین ما ندارد، اتحاد میدانی دارد.

وی افزود: این عملیات قهرمانانه و منحصر به فرد، نشان داد که مقاومت و قدرت آن می‌تواند به دشمن خسارات چشم‌گیری وارد کند.

جهاد اسلامی: این عملیات نشانگر پویایی مقاومت است

طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی نیز با تبریک اجرای عملیات مقاومتی در نزدیکی شهرک صهیونیستی عیلی، انجام این عملیات را پاسخی طبیعی به جنایات روزافزون اشغالگران صهیونیست در حق ملت فلسطین ارزیابی کرد.

وی افزود: این عملیات قهرمانانه در راستای حق قانونی ما در دفاع از خود به انجام رسیده است.

سلمی اجرای این عملیات را حاکی از پویایی مقاومت و توان آن در اجرای عملیات در تمامی شرایط و واردکردن ضربات پیاپی به اشغالگران دانست.

وی ادامه داد: تهدیدات، ملت فلسطین را نمی‌ترساند. مقاومت آماده رویارویی با هر تنشی است. نبرد انتقام آزادگان درسی عملی است که باید در برابر چشمان قاتلان و تروریست‌های صهیونیست باقی بماند.

در جریان عملیات تیراندازی از سوی مبارزان فلسطینی، در نزدیکی شهرک صهیونیستی عیلی واقع در حدفاصل نابلس و رام‌الله، ۴ شهرک‎‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیدند و ۴ صهیونیست دیگر نیز مجروح شدند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار