فرمانده پایگاه شهید فکوری:

رونمایی از موشک فتاح پرچم سربلندی ملت ایران را به اهتزاز درآورد

امیر سرتیپ دوم یوسفی در جمع فرماندهان و کارکنان پایگاه شهید فکوری گفت: رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح یک بار دیگر پرچم افتخار، عزت و سربلندی ملت ایران را به اهتزاز درآورد.
کد خبر: ۵۹۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ - 08June 2023

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان «رضا یوسفی» فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان با اشاره به پیشرفت‌های نظامی ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: دستیابی به موشک ابرفراصوت، نقطه عطفی در ارتقای بیش از پیش توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ما می‍دانند هرگونه نگاه چپ به جمهوری اسلامی ایران تبعات سنگینی برای آنان در پی خواهد داشت.

امیر سرتیپ دوم یوسفی اظهار کرد: رونمایی از موشک هایپرسونیک فتاح یک بار دیگر پرچم افتخار عزت و سربلندی ملت ایران را به اهتزاز در آورد و نشان داد مردم ایران مسیری را که در سال ۵۷ برای آینده کشور خود انتخاب کرده‌اند، مسیر درستی بوده است.

فرمانده پایگاه شهید فکوری تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر اساس مأموریتی که برای آنان تعریف شده است، برای تامین نیازمندی‌های نظامی و دفاعی کشور نوآوری‌ها و ابتکارات چشمگیری داشته‌اند و خداوند متعال را شاکریم که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از پیشگامان خودکفایی و نوآوری بوده و قطعاً تجربیات سایر نیروهای مسلح در حوزه‌های اشتراکی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

انتهای یپام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار