امام جمعه شهرستان جم:

قیام ۱۵ خرداد تحولی عظیم در اهداف مبارزه ایجاد کرد

حجت‌الاسلام «محمدی» گفت: قیام ۱۵ خرداد تحولی عظیم در اهداف وروش مبارزه ایجاد کرد، برهمین اساس امام (ره) آن را مبدا انقلاب اسلامی دانستند.
کد خبر: ۵۹۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ - 06June 2023

قیام ۱۵ خرداد تحولی عظیم در اهداف مبارزه ایجاد کردحجت الاسلام والمسلمین «محمد محمدی» امام جمعه شرستان جم امروز در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر به مناسبت سالروز ارتحال امام راحل وقیام ۱۵خرداد اظهار داشت:قیام پانزده خرداد، حرکتی الهی بود از سوی مردم موحد و خدا جو و در کجا می توان چنین حرکت نمادینی را سراغ گرفت که جامعه ای در اعتراض بر دستگیری رهبر و مقتدای خود، اینچنین از جان و هستی خود دست شسته و در برابر آماجِ رگبار رژیم ستمشاهی سینه سپر کند.

وی در این خصوص گفت: این روز بزرگ تحولی عظیم در اهداف وروش مبارزه ایجاد کرد ،برهمین اساس امام راحل (ره) آن را مبدا انقلاب اسلامی دانستند.

امام جمعه شهرستان جم تصریح کرد:15 خرداد گذشته از حماسه آفرینی یک رستخیز فرهنگی بود. رستخیزی برخاسته از بلوغ شعور و ادراک مردمِ بیداری که دیگر جور و ظلم رژیم را تحمّل نمی کرد و نمی خواست در یوغ ظلم و ستم گرفتار باشد.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه سیاست دینی می تواند نظام جامعی بردنیا ترسیم کند افزود: امام راحل ما صاحب مکتبی است که آزادیخواهان جهان همیشه از آن مجموعه ارزشمند شخصی وشخصیتی با الگو گیری در معنویت.اخلاق .دینداری ودین بانی . سیاست الهی ومقتدرانه. شجاعت . صراحت در مواضع .مردمداری .ساده زیستی بهره می برند.

وی بیان داشت:به فضل الهی به کوری چشم دشمنان و بدخواهان پس از سالها و حوادث گوناگون امام ما زنده وجریان ونهضت الهی آن عظیم الشان پویا و امام بعد از امام. امام امت حضرت امام خامنه‌ای با اقتدار و صلابت، درایت و شجاعت آن مسیر نورانی را محکم و استوار ادامه می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار