استاندار فارس:

هنر ارتش ما رسیدن به نقطه خودکفایی و اقتدار است

«ایمانیه» گفت: ارتش متقدر ما در بیشتر زمینه‎های نظامی با تلاش متخصصین داخلی خودکفا شده و این مساله در شرایطی به دست آمده که ما سال‌ها است که در تحریم به سر می‌بریم.
کد خبر: ۵۹۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ - 23May 2023

هنر ارتش ما رسیدن به نقطه خودکفایی و اقتدار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس امروز سه‌شنبه دوم خرداد در آیین الحاق و واگذاری تجهیزات و تسلیحات نوین و بازآماد شده به تیپ ۵۵ هوابرد و پشتیبانی منطقه ۲ نیروی زمینی ارتش، ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ابتدا یاد و خاطره شهدای حماسه سوم خرداد، فتح خرمشهر را گرامی و اظهار داشت: ارتش متقدر ما در بیشتر زمینه‎های نظامی با تلاش متخصصین داخلی خودکفا شده و این مساله در شرایطی به دست آمده که ما سال‌ها است که در تحریم به سر می‌بریم.

استاندار فارس با بیان اینکه دشمنان ملت ایران از قدرت و هیمنه ارتش به هراس افتاده‌اند افزود: ارتش امروز ما نه تنها می‌تواند از آرمان‌ها، ارزش‌ها و مرزهای جغرافیای ایران دفاع کند بلکه آمادگی دفاع از تمام مظلومان را دارد.

ایمانیه افزود: اینکه ارتش ما اکنون حرف اول را در منطقه می‌زند ادعا نیست و دوست و دشمن به آن اذعان دارند.

در ادامه مراسم الحاق و واگذاری تجهیزات و تسلیحات جدید به تیپ ۵۵ هوابرد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش در شیراز که صبح امروز سه‌شنبه برگزار شد نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امیر سرتیپ نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز سخنرانی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار