مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان خبر داد؛

کسب رتبه سوم موزه دفاع مقدس همدان در عرصه گردشگری

«زند» با اشاره به بازدید ۹۷ هزار نفر در سال گذشته از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان، گفت: سال گذشته این مرکز فرهنگی در عرصه گردشگری رتبه سوم را کسب کرد.
کد خبر: ۵۹۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸ - 22May 2023

کسب رتبه سوم موزه دفاع مقدس همدان در عرصه گردشگریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، نشست خبری با حضور اصحاب رسانه با موضوع گرامیداشت چهل و یکمین سالروز آزادسازی خرمشهر در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

خسرو زند مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان در این نشست با اشاره به بازدید ۹۷ هزار نفر در سال گذشته از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان، اظهار داشت: سال گذشته این مرکز فرهنگی در عرصه گردشگری رتبه سوم را کسب کرد و سومین نقطه گردشگری استان بود.

وی افزود: با توجه به بازخورد‌های متنوعی که از بازدیدکنندگان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان مشاهده می‌کردیم در شورای فرهنگ عمومی استان تصمیم بر این گرفته شد که زمینه بازدید رایگان دانش‌آموزان از این مرکز فراهم شود.

مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان عنوان کرد: در موزه برای دانش‌آموزان برنامه‌های مختلف همچون کرسی آزاداندیشی برگزار می‌شود و در عرصه مقوله دفاع مقدس راهکارهای مناسب در عرصه‌های اجتماعی به دانش‌آموزان منتقل می‌شود.

در پایان این مراسم از پوستر گرامیداشت چهل و یکمین سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور مدیرعامل خانه مطبوعات همدان و جمعی از اصحاب رسانه در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها