فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص):

قدرت پدافند هوایی مرهون زحمات نیروی انسانی است

امیر سرتیپ «رحیم‌زاده» با تقدیر از تلاش‌های پیشکسوتان نیروی پدافند هوایی، گفت: قوام، انسجام و قدرت پدافند هوایی مرهون زحمات نیروی انسانی در ابعاد مختلف است.
کد خبر: ۵۸۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ - 14May 2023

امیر سرتیپ رحیم‌زادهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیین تجلیل از بازنشستگان و پیشکسوتان نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) کشور، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی و فرماندهان پیشکسوت پدافند هوایی در ستاد این نیرو برگزار شد.

امیر رحیم‌زاده در این آیین، اظهار داشت: همه شما به گردن ما حق دارید و معلم ما بودید و به ما درس اخلاق، بزرگواری، خستگی‌ناپذیری، احساس مسئولیت و دلسوزی و ایثار دادید و این همکاری و همرزمی با شما باعث افتخار بنده و همکارانم در پدافند هوایی است.

وی ادامه داد: قوام، انسجام و قدرت پدافند هوایی مرهون زحمات نیروی انسانی است؛ چه در بعد آموزش نفرات و فرماندهان و چه در بحث تجهیزات و نگهداری که با دلسوزی و غیرتمندی، امکانات و تجهیزات قدیمی را سرپا و عملیاتی نگه‌داشتند و ما را در جهت پیشرفت و خودکفایی حرکت دادند.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) خطاب به پیشکسوتان، گفت: ما به دانش و تجربه شما نیاز داریم تا راه شما را ادامه دهیم؛ لذا از شما خواهش می‌کنیم بیش از پیش با پدافند هوایی ارتباط داشته باشید تا این مهم محقق شود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار