آینده خواندنی است/ با دعوت فرهنگسرای رسانه؛

نمایندگان رسانه‌های جبهه مقاومت به نمایشگاه کتاب می‌آیند

فرهنگسرای رسانه در قالب ویژه برنامه‌ای در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران میزبان نمایندگان رسانه‌های جبهه مقاومت می‌شود.
کد خبر: ۵۸۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ - 14May 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، فرهنگسرای رسانه با مشارکت دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین، سلسله نشست‌های تخصصی رسانه با عنوان «فلسطین یک هفته مهمان رسانه‌ها در نمایشگاه کتاب» را برگزار می‌کند.

این ویژه برنامه با حمایت فعالان و سازمان‌های مردم نهاد حامی فلسطین همزمان با سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار شده و با ایجاد غرفه «قبله اولی» در نمایشگاه کتاب برنامه‌های متنوعی را برگزار می‌کند.

از جمله این ویژه برنامه‌ها می‌توان به تعبیه ماکت مسجد الاقصی، برگزاری میزهای کارشناسی پاسخ به سوالات و ابهامات، برگزاری نشست‌های علمی و محتوایی با حضور کارشناسان، حضور شاعران حوزه مقاومت، غرفه فعالیت‌های فرهنگی هنری ویژه نوجوانان، اجرای گروه سرود، پخش مستندهای مرتبط با فلسطین و … اشاره کرد.

این ویژه برنامه در قالب برنامه «عصرانه مطبوعات» فرهنگسرای رسانه و با هدف گسترش معارف فلسطین و تبیین تحولات و رخدادهای حوزه فلسطین و محور مقاومت برگزار می‌شود. فرهنگسرای رسانه به عنوان مرکز فعال در عرصه رسانه تاکنون ویژه برنامه‌های رسانه‌ای متعددی را برگزار کرده است.

همچنین در این غرفه نمایندگان جنبش‌های مقاومت از کشورهای منطقه حضور دارند.

سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «آینده خواندنی است» ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) تهران و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها