مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

پرورش ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز مرهون مجاهدت معلمین است

«شوشتری» گفت: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز دوران دفاع مقدس تربیت‌یافته معلمین بودند و عظمت عرصه تعلیم و تعلم را مشخص می‌کند.
کد خبر: ۵۸۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ - 03May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته معلم آیین نواختن زنگ سپاس معلم با حضور «سید امیر شوشتری» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «نصرالله پژمانفر» نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و جمعی از مدیران نواحی آموزش‌وپروش مشهد امروز در دبیرستان دخترانه شاهد خاندان قفلی برگزار شد.

سید امیر شوشتری در این مراسم اظهار داشت: حضور مسئولین در این مراسم نشان از اهمیت آموزش و پرورش و تعلیم و تعلم و همچنین ارزش تلاش‌های معلمین دارد.

وی افزود: «الذی علم بالقلم علم الانسان مالم یعلم»؛ وقتی در سوره علق پیام الهی در اولین آیاتی که نازل می‌شود تعلیم و تربیت و خواندن است، اهمیت تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش بیشتر نمایان می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: از فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع معلمان کشور مسرور هستیم، فرمایشاتی که معطوف به مجاهدت معلمین و سربلند بیرون آمدن آنان از امتحانات و آزمون‌هایی بود که یکی پس از دیگری شاهد آن هستیم.

شوشتری ادامه داد: ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز دوران دفاع مقدس تربیت‌یافته معلمین هستند و عظمت عرصه تعلیم و تعلم را مشخص می‌کند، امیدواریم معلمان در تراز جمهوری اسلامی ایران دانش‌آموزانی تراز پرورش دهند.

این مسئول در انتها گفت: محور اصلی آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است. هم و غم اداره‌کل آموزش و پرورش استان و وزارت آموزش و پرورش معطوف به عبور از تنش‌ها و چالش‌ها به فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی جهت دستیابی به این مهم است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از مدیران و معلمان برتر مدارس شاهد در سطح استان و کشور، زنگ سپاس معلم نواخته شد.

پرورش ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز مرهون مجاهدت معلمین است

پرورش ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز مرهون مجاهدت معلمین است

پرورش ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز مرهون مجاهدت معلمین است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها