با حضور رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور؛

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور معارفه شد

آئین تکریم و معارفه معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با حضور سردار جلالی برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 01May 2023

آئین تکریم و معارفه معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در آئین تکریم و معارفه معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور که با حضور سردار «غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و جمعی از مسئولان سازمان برگزار شد از خدمات و مجاهدت‌های سردار سرتیپ دوم پاسدار «رسول رحیمی» قدردانی و سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدعلی قمی» به‌عنوان معاون بسیج و امور استان‌ها‌ی سازمان پدافند غیرعامل کشور معرفی شد.

در این نشست، سردار  جلالی با تقدیر از پویایی و فعالیت جهادی سردار رحیمی در مدت تصدی معاونت بسیج و امور استان‌ها اظهار داشت: با روحیه بسیجی سردار رحیمی شاهد رونمایی ۳۱ طرح جامع استانی بودیم که این طرح‌ها زیرساخت و نقشه راه امن‌سازی استان‌ها در برابر تهدیدات و مخاطرات است.

وی با اشاره به ۹۵ سفر استانی سردار رحیمی در طول مدت ۲۷ ماه دوره تصدی وی پویایی، بازدید مستقیم از وضعیت زیرساخت‌ها و نظارت میدانی را از نقاط قوت دوره تصدی وی دانست و گفت: اعطای احکام استانداران ۳۱ استان به‌عنوان رؤسای شورای پدافند غیرعامل استان‌ها با امضای سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیرعامل و عملیاتی‌سازی دستورالعمل‌های اجرایی مصوب کمیته دایمی از دیگر نقاط قوت این دوره بود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: در این ایام، سردار رحیمی مسئولیت کارگروه بازرسی و نظارت قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا را نیز برعهده داشت و در تمامی سفر‌های استانی موضوع نظارت بر وضعیت بهداشتی و درمانی استان‌ها در قالب طرح شهید سلیمانی نیز در دستور کار بود که توانست به موضوع مهار شیوع ویروس منحوس کرونا کمک کند.

وی  به حضور سردار رحیمی به‌عنوان عضو هیئت رئیسه و معاون هماهنگ‌کننده سازمان اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم و اهمیت مسئولیت معاون هماهنگ کننده تلاش کردیم تا سردار رحیمی بر این بخش متمرکز باشد.

سردار جلالی همچنین با تاکید بر لزوم تهیه برش‌های استانی از برنامه‌های سازمان با توجه به مأموریت دستگاه‌های مختلف یادآور شد: برنامه‌های هر استان باید منطبق بر مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل آن استان، تنظیم و اجرایی شود و نظارت بر رعایت این موضوع باید همواره در دستور کار معاونت بسیج و امور استان‌ها سازمان قرار داشته باشد.

وی همچنین بر لزوم پیگیری و توجه به تکمیل طرح مطالعات شهری با استفاده از ظرفیت فرمانداران و شهرداران تاکید کرد و گفت: با توجه به شناخت و تجربه سردار قمی، امید است شاهد تحرک، پویایی و نشاط در دوره جدید مدیریت امور استان‌ها و برنامه محوری در سفر‌های استانی نیز باشیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور سردار رحیمی را به‌عنوان معاون هماهنگ کننده سازمان، و سردار قمی را به عنوان معاون بسیج و امور استان‌ها معرفی کرد.

همچنین سردار قمی با حکم رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به‌عنوان معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور معارفه شد.

از جمله سوابق مسئولیتی سردار محمد علی قمی اویلی می‌توان به معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه رمضان فرماندار شهرستان نوشهر و معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند مردم‌محور اشاره کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار