استاندار کردستان:

خون شهید حیدری آغاز و تسهیل‌کننده نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

«زارعی‌کوشا» با تاکید بر اینکه یقیناً خون شهید حیدری آغاز و تسهیل‌کننده نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود، گفت: امروز بار دیگر با خون شهدا پیمان بسته و در تمام نهادهای حقوقی و بین‌المللی جنایت آنان در به شهادت رساندن جوانانمان را محکوم می‌کنیم.
کد خبر: ۵۸۱۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ - 05April 2023

خون شهید حیدری آغاز و تسهیل‌کننده نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در مراسم تدفین و خاکسپاری پیکر مطهر شهید میلاد حیدری از شهدای اخیر مدافع حرم که با حضور پرشور اقشار مختلف مردم، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌ معظم این شهید والامقام در روستای وینسار این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: از همه ملت شهیدپرور و تاریخ‌ساز کشور و مردم غیرتمند و سلحشور کردستانی که امروز حماسه‌ای دیگر خلق کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم. 

وی روستای وینسار را دریچه و دروازه کردستان و به برکت وجود این شهید همچون نگینی توصیف کرد که همواره در دنیا درخشیده و از امروز بیش از گذشته و تا ابدیت خواهد درخشید.

استاندار کردستان با بیان اینکه حضور باشکوه مردم پیام معناداری برای دشمنان داشت، تصریح کرد: کسانی که دنبال شناسایی ماهیت مردم کردستان هستند، باید این جمعیت گسترده را ببینند. گروهک‌ها و جریان‌هایی که از تحلیل‌های آبکی خود مدام دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه میان شیعه و سنی هستند، کور خوانده و بدانند که اینجا دیار وحدت و برادری و جایگاه مردانی همچون میلاد‌ حیدری‌هاست.

وی با بیان اینکه همه ما شیعه و سنی جانمان را فدای انقلاب می‌کنیم، عنوان کرد: شهید میلاد حیدری فرزند معنوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و حاج قاسم و شیفته و دوستدار راه شهدا بود که جانش را تقدیم انقلاب کرد؛ گروهک‌های خبیث و مزدوران وابسته نابخرد خبیث ضدانقلاب که در طول 44 سال اخیر دنبال دشمنی و در اختیار اربابانشان بوده‌اند و هر از گاهی سر از سوراخ خود بیرون آورده بیایند این حضور گسترده و حمایت مردم از نظام را ببینند.

زارعی‌کوشا به فرموده دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان نظام در باب نابودی اسرائیل اشاره کرد و افزود: با همه اعتقاد اعلام کرده که پیام خون شهیدان حیدری و مهقانی نابودی اسرائیل است و کره زمین از وجود نحس آنان پاک خواهد شد، رژیم صهیونیستی برای اینکه سرپوشی بر بحران‌های خود بگذارد و افکار عمومی دنیا را تغییر دهد، دست به چنین اقدامات کور و جنایتکارانه‌ای می‌زند که همه ما آن را محکوم می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه یقینا خون شهید حیدری آغاز و تسهیل‌کننده نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود، بیان داشت: امروز بار دیگر با خون شهدا پیمان بسته و در تمام نهادهای حقوقی و بین‌المللی جنایت آنان در به شهادت رساندن جوانانمان را محکوم می‌کنیم.

استاندار کردستان عنوان کرد: همه ملت‌های آزادخواه جهان منتظر اعلام موضع نهادهای سرسپرده بین‌المللی بوده که سر از برف بیرون آورده و واقعیت‌ها را اعلام کنند کما اینکه همه ما این راه را با افتخار ادامه داده و ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

زارعی‌کوشا متذکر شد: به فضل الهی و توکل خداوند و رشادت جریان مقاومت، نسل میلاد حیدری‌ها روز جشن نابودی اسرائیل را خواهند دید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار