حکم افزایش یک گروهان زرهی در لشکر ۸ نجف اشرف+ سند

فرماندهی لشکر ۸ نجف به برادر «مهدی کلیشادی» ماموریت افزایش سازمان زرهی لشکر به میزان یک گروهان تانک و اعلام آمادگی و سازماندهی تا تاریخ ۶۶/۲/۱۵ را ابلاغ کرد.
کد خبر: ۵۷۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ - 07March 2023

به گزارش گروه ساجد دفاع‌پرس به نقل از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه، شهید «احمد کاظمی» فرماندهی لشکر ۸ نجف به برادر «مهدی کلیشادی» ماموریت افزایش سازمان زرهی لشکر به میزان یک گروهان تانک و اعلام آمادگی و سازماندهی تا تاریخ ۶۶/۲/۱۵ را ابلاغ کرد. در این حکم، فرماندهی لشکر دستورات هماهنگی لازم به سایر واحد‌های ستادی را نیز ابلاغ می‌کند.

حکم افزایش یک گروهان زرهی در لشکر ۸ نجف اشرف+ سند

برادر مهدی کلیشادی سلام علیکم       ل. ۸. نجف     ۴ /۱ /۶۶

۱- احتراماً – بدینوسیله به شما مأموریت داده می‌­شود که گروهان ۴ تانک صفر را تشکیل نموده و تا مورخه ۶۶/۲/۱۵ آمادگی عملیاتی را اعلام فرمائید؛ در ضمن مسئولین زیربط مطالب زیر را جهت تشکیل سریع گروهان فوق پیگیری نمایند.

۲- گروهان ۴ تانک صفر تشکیل می­‌شود از ده (۱۰) تانک تی ۶۲،

۳- ستاد زرهی لشکر موظف می­‌باشد که نیروی سازمانی و مورد نیاز گروهان را در اسرع وقت در اختیار برادر کلیشادی قرار دهد.

۴- ستاد زرهی لشکر کلیه مسائل تدارکاتی گروهان فوق را از امکانات زرهی لشکر و... حل نماید.

۵- موتوری لشکر یک جیب فرماندهی و یک موتور ۱۲۵ در اختیار گروهان فوق قرار دهد.

۶- تعمیرگاه زرهی شهید اربابی (برادر طباطبائی – نادری نژاد) موظف می‌­باشند در اولین فرصت کلیه تانک‌های فوق را در همان محل تعمیرگاه تحویل برادر کلیشادی بدهد تاریخ تحویل ۶۶/۱/۲۵ می‌­باشد.

۷- محل استقرار و مانور گروهان فوق در پادگان انبیاء مقر زرهی لشکر می‌­باشد که ستاد زرهی وظیفه دارد در مکانی که تداخل در گروهان دیگر زرهی نشود، محل مانور و استقرار گروهان را مشخص نماید.

۸- سازمان نیروئی گروهان ۴ تانک صفر همانند سایر گروهان­‌های ۱ و ۲ و ۳ صفر (۶۰۰ نفر) لازم به تذکر است که هر چهار گروهان مستقل می‌­باشد.

۹- لازم است برادر کلیشادی تا مورخه ۶۶/۲/۱۵ کلیه نیرو‌های گروهان را با تانک­‌های مربوطه سازماندهی نموده و از هر جهت آماده عملیات نماید.

۱۰- ستاد زرهی لشکر پیگیری نماید که گروهان فوق که در مورخه ۶۶/۲/۷ در پادگان انبیاء یک مانور آزمایشی داشته باشد؛ در ضمن قبلاً به اطلاع فرماندهی برسانید.

فرماندهی لشکر ۶۶/۱/۴

رونوشت:

۱- ستاد لشکر جهت اطلاع و پیگیری
۲- ستاد زرهی لشکر جهت اطلاع و اقدام
۳- گروهان‌های ۱ و ۲ و ۳ صفر جهت اطلاع
۴- مرکز آموزش زرهی لشکر جهت اطلاع
۵- تدارکات لشکر جهت اطلاع ۶-موتوری لشکر جهت اطلاع و اقدام
۷- دفتر فرماندهی جهت اطلاع و پیگیری
۸- تعمیرگاه زرهی شهید اربابی جهت اقدام

حکم افزایش یک گروهان زرهی در لشکر ۸ نجف اشرف+ سند

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار