سردار تنگسیری در آیین رونمایی و اکران فیلم مستند «همسایه مادر»:

اگر مثل شهدا زندگی کنیم به سعادت نهایی می‌رسیم

آئین رونمایی و اکران فیلم مستند «همسایه مادر» با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه در سالن اجتماعات شهید اثری‌نژاد برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۴۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ - 29December 2022

اگر مثل شهدا زندگی کنیم به سعادت نهایی می‌رسیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آئین رونمایی و اکران فیلم مستند «همسایه مادر»، با موضوع زندگی شهید طلبه غواص دفاع مقدس، حجة الاسلام و المسلمین احمد صادقی بهمنی با حضور سردار دریادار پاسدار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه، رزمندگان دریادل، خانواده معظم شهدا و خانواده شهید صادقی بهمنی در سالن اجتماعات شهید اثری نژاد بندرعباس برگزار شد.

سردار تنگسیری با تقدیر و تشکر از عوامل سازنده این اثر فاخر گفت: مسیر تعیین شده در راستای تهیه و تولید فیلم‌های اثر گذار و با ارزشی از این قبیل که با علم هنر از سبک زندگی شهدا روایتگری می‌کند باید با قوت و سرعت ادامه یابد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به وظیفه اصلی عناصر مؤمن و انقلابی برای شناساندن و معرفی سبک زندگی شهدا به جوانان عزیز، افزود: ما در عرصه جهاد تبیین می‌توانیم با استفاده از زبان هنر سینمایی و اثرگذار، سبک زندگی شهدا که هر کدامشان برای خودش روایتگری منحصر به فردی دارد را به خوبی ترویج کنیم. زندگی شهدا مملو از درس و تأثیرات معنوی است که با تأسی از آن می‌شود زندگی خود را آباد نماییم اگر مثل شهدا زندگی کنیم به سعادت نهایی می‌رسیم به همین خاطر بود که حاج قاسم عزیز ما می‌گفت: «تا شهید نباشی، شهید نمی‌شوی! شرط شهید شدن، شهید بودن است.» إن شاءالله خداوند به همه ما توفیق دهد سبک زندگی شهدا را بشناسیم و مثل شهدا زندگی کنیم.

در پایان این برنامه از خانواده شهید احمد صادقی بهمنی و شهید احترامی تجلیل و تقدیر بعمل آمد و لوح سپاسی از طرف سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و حجة الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به خانواده معزز شهید و عوامل سازنده این اثر فاخر تقدیم شد.

آئین رونمایی و اکران فیلم «همسایه مادر» به نویسندگی و کارگردانی میثم دره شولی و به تهیه‌کنندگی روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه روز چهارشنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات شهید اثری نژاد با حضور سردار تنگسیری، رزمندگان دریادل و خانواده معظم شهید بر گزار شد.

شهید احمد صادقی بهمنی در تاریخ بیست و یکم دی ۱۳۴۲، در روستای سرکم بهمنی از توابع شهرستان میناب هرمزگان به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه تحصیل کرد و طلبه علوم دینی در حوزه علمیه بود. سال ۱۳۶۳ ازدواج کرد و همزمان به جبهه و بعنوان غواص رزمنده حضور داشت تا اینکه سرانجام در عملیات کربلای ۵ در تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۳۶۵ شهد شیرین شهادت را نوشید. راهش گرامی و پر نور باد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار