مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

معرفی شهدا و جانبازان باید در نهاد خانواده اتفاق بیافتد

نوری در دیدار خانواده شهدا و ایثارگران استان اردبیل گفت: معرفی شهدا و جانبازان به نسل‌های جدید باید در نهاد خانواده و به ویژه مدارس اتفاق بیافتد و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی نیز با تولید برنامه‌های جذاب و اثرگذار، در این مسیر قدم بگذارند.
کد خبر: ۵۶۴۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ - 28December 2022

جانبازان گرانقدر راویان اقتدار و عزّت نظام اسلامی هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «داور نوری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با «عبدالحسین فاتحی» برادر شهید و جانباز گرانقدر ۷۰ درصد قطع پا و جانباز گرانقدر «حبیب علیوند» دیدار کرد.

نوری در این دیدار جانبازان گرانقدر را راویان عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: جانبازان، قهرمانان ملی و دینی ما هستند و حفظ شأن و احترام آنان بر همه واجب است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: معرفی شهدا و جانبازان به نسل‌های جدید باید در نهاد خانواده و به ویژه مدارس اتفاق بیافتد و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی نیز با تولید برنامه‌های جذاب و اثرگذار، در این مسیر قدم بگذارند.

نوری افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل ذلت و انفعال قرار دارد و اگر این فرهنگ متعالی در جامعه اسلامی نهادینه شود، کشور عزیز ما همواره همانند چهار دهه اخیر در نهایت اقتدار و عزت خواهد بود.

«مهدی فعال مسکین» مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی، ولی‌نژاد معاون تعاون و امور اجتماعی و معافی ثانی رئیس دفتر و روابط عمومی بنیاد استان در این دیدار‌ها حضور داشتند و در دیدار با جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «عبدالحسین فاتحی»، تابلو فرش مزین به تصویر این جانباز گرانقدر به ایشان اهدا شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار