طی حکمی؛

رئیس هیأت امنای شهید گمنام دانشگاه یاسوج منصوب شد+تصاویر

سرهنگ «خواست خدایی» طی حکمی «کرمی» را به عنوان رئیس هیأت امنای شهید گمنام دانشگاه یاسوج منصوب کرد.
کد خبر: ۶۶۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷ - 06May 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد روز (دوشنبه) در نشست کمیته تخصصی آموزش، پژوهش، اسناد و مدارک دفاع مقدس، اظهار داشت: پیگیری و ساخت یادمان‌های شهدای گمنام طبق دستورالعمل به عهده هیأت امنای یادمان است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در ادارت، نهادها، مراکز علمی، آموزشی و نظامی و انتظامی مدیر و مسئول آن مراکز، و در فضا‌های عمومی شهرستان‌ها فرمانداران توفیق ریاست هیات امنای یادمان شهدای عزیز گمنام را دارند.
 
رئیس هیأت امنای شهید گمنام دانشگاه یاسوج منصوب شد
«بهادر کرمی» رئیس دانشگاه یاسوج ادامه داد: دانشگاه یاسوج این افتخار را دارد که از شهید گمنام که یکی از عزیزترین بنده‌های خداوند است، میزبانی می‌کند.
کرمی از تهیه شناسنامه برای یادمان شهید گمنام خبرداد و گفت: وضو خانه، فضای سبز، غرفه و... در این شناسنامه آمده است.
رئیس هیأت امنای شهید گمنام دانشگاه یاسوج منصوب شد
 
در پایان سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی بهادر کرمی را به عنوان رئیس هیأت امنای شهید گمنام دانشگاه یاسوج منصوب کرد.
 
در حاشیه این نشست سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همراه بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج از یادمان شهید گمنام در دانشگاه یاسوج بازدید کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار